Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha Crossbow

• rocco

Medlem
    3 juli, 2005 vid 09:57

Svar till:

När kommer dom till sverige då, eller finns det någon redan?

Det vore kul att testa nu när man ändå spenderar rätt mycket tid i ”Cabrinha-land” wink.gif (Varberg)

[/ QUOTE ]

Vill du testa Crossbow är det bara att höra av sig till Putte på Surfers Paradise

• walle

Medlem
    3 juli, 2005 vid 10:02

Svar till:

Svar till:

När kommer dom till sverige då, eller finns det någon redan?

Det vore kul att testa nu när man ändå spenderar rätt mycket tid i ”Cabrinha-land” wink.gif (Varberg)

[/ QUOTE ]

Vill du testa Crossbow är det bara att höra av sig till Putte på Surfers Paradise

[/ QUOTE ]
    dom har redan hemma alltså?

• sbjorne

Medlem
    3 juli, 2005 vid 11:01

Snart…

• rocco

Medlem
    3 juli, 2005 vid 11:31

vet inte om dom kommit ännu. kolla.

• pepa

Medlem
    3 juli, 2005 vid 12:29

De har inte kommit än. Ca en vecka.

/Jeppe

• walle

Medlem
    3 juli, 2005 vid 12:54

Svar till:

De har inte kommit än. Ca en vecka.

/Jeppe

[/ QUOTE ]
    då får man vänta med att testa till hösten då… semester v28 och då blir det till att va hemma på baksidan ett tag tongue.gif

• tomw

Medlem
    3 juli, 2005 vid 14:51

Dudes,

Check out WindWing Rapture. Same idea, no bridles, cost halv as much, available NOW.

Don´t be a brand victims and pay 10-12k for a kite.

I have a Rapture 15, you can see me in Skåne. No I´m not sponsored!

TW

• sj0gren

Medlem
    3 juli, 2005 vid 16:24

Man brukar kunna köpa nästa års kites på Surfers Paradise någon gång i Semptember året innan de kommer om jag inte minns fel eller så är det senare, kommer inte riktigt ihåg.

• skejtar_henke

Medlem
    3 juli, 2005 vid 16:54

Det är ju skillnad på kite och kite. Windwing ser lite trötta ut och konstiga i formen. Men det kan är bra. Jag ska inte säga för mycket för jag har inte provat. Får prova en dag tom. Man får ju vara öppen för nya ider. Men jag gillar inte för mycket meck. Har sett bommen till windwing. där aär mycket tingel tangel… Men det kanske funger bra. Vad vet jag… Som sagt man får väl prova innan man utalar sig ordentligt.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cabrinha Crossbow

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.