Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing CALIMA SURF SCHOOL – Lanzarote, är det något

• CALIMA SURF SCHOOL – Lanzarote, är det något

Publicerad av stellan på 29 november, 2005 vid 13:12

Fundera på att åka till Lanzarote och gå en surfskola där en vecka i Jan. Vet någon om det är bra eller?

sbjorne svarade 20 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • tuben

Medlem
    29 november, 2005 vid 14:47

jag var o körde en sån endagars.

tror mer på att hyra bräda o kötta själv och sen ta en kurs nån dag. Blir nog billigare så.
    Man vet ju inte hur förhållandena kommer vara i förväg, trist om du betalat sura pengar menar jag smirk.gif

• luuddee

Medlem
    29 november, 2005 vid 17:00

kolla med annika på soulrider fast det kanske du har gjort??.. KOLLA IAF FLYGBILJETTERNA PÅ http://www.sterlingticket.com/reservation_da/find_en_rejse/billigsterejser.htm HELT SJUKT BILLIGT..

• stellan

Medlem
    29 november, 2005 vid 18:42

Ja nu har jag bokat. T/R Köpenhamn Lanzarote en vecka

500 kr !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gutt då blir det pengar över till röga!

Drar den 9 Jan

• bohm

Medlem
    29 november, 2005 vid 18:52

Helt sjukt ju!!! men jag tror man blir lurad, på nåt sätt… jag har aldrig varit med om att något kan vara billigt och bra.

• sbjorne

Medlem
    2 december, 2005 vid 12:49

Var på kurs hos dessa förra året. Mycket erfarna. Toppklass på kursen!!

http://www.surfschoolanzarote.com/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA