Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Carbon Art order 2012

  • svenne

    Medlem
    23 maj, 2012 vid 22:13
    tobhed;689415 wrote:
    James är väldigt seriös, vet dock att han har väldigt mycket att göra.
    Tänk på att det är ett väldigt litet företag där James gör det mesta, är han sjuk eller bortrest kan det vara tyst någon dag, men han svarar alltid

    Han kanske är jätteseriös men nej. Han svarar inte alltid.

  • tobhed

    Medlem
    23 maj, 2012 vid 22:16

    Han väljer tydligen sina vänner, fast har man beställt mer än 5 brädor av honom så kanske det är en fördel man har…

  • glader

    Medlem
    24 maj, 2012 vid 05:12

    Jag tycker att det fungerat lysande tidigare, men i år går det trögare. Jag beställde en bräda i februari som skulle skickas i början av april. Sedan blev det lite senare, och sedan lite senare igen. Vet inte om den skickats ännu. Någon som vet om det är en sändning på gång till Gbg?

  • mgs

    Medlem
    24 maj, 2012 vid 17:42

    Jag frågade han förra veckan. fick svaret
    Hi Micael,

    Sorry not yet trying to finish off the other boards right now, maybe I
    should send yours and Fredrik’s 55 (used next week) ?

  • klang

    Medlem
    24 maj, 2012 vid 17:43

    … påminner lite om Hurricane fenorna… så fort TT började beställa så blev det stopp i pipen…. 😉

  • lars_k

    Medlem
    24 maj, 2012 vid 18:24

    Slalom och speed i all ära, men CA gör vågplankor också. Jag har 2st. Grymt bra grejer! 🙂

  • glader

    Medlem
    24 maj, 2012 vid 18:44

    Vad säger du Micael? Jag vill gärna ha min innan för mycket av säsongen har gått. Så min röst går till att skicka pronto även om det blir några kronor extra i frakt. Vore kanske inte helt orimligt om han subventionerade frakten lite om han nu inte hunnit färdigt enligt plan.

  • marden

    Medlem
    24 maj, 2012 vid 19:04

    är det inte mistral som gäller nu ? 🙂

  • glader

    Medlem
    24 maj, 2012 vid 19:12

    Det är inte enkelt att hänga med i svängarna. Jag missade uppenbarligen senaste trenden och beställde fel brädor. Livet är hårt…

  • petter

    Medlem
    25 maj, 2012 vid 06:59

    Hej, CA har upparbetade transportvägar så misstänker att de inte gärna växlar speditör, tar alltid en del tid och energi att kolla upp och byta till enskilda beställningar även om priserna säkert kan variera mellan olika länder.

    Har ni inte fått till tre brädor så la jag precis in en beställning till Stockholm, kanske blir billigare att samteansportera även om vi får ordna ytterligare transport till Gbg? Det brukar ju alltid gå att lösa för lite soppapengar. 🙂

    Tråkigt om beställningar drar ut på tiden men är leveranstiden kritisk tryck på detta vid beställning och säg att du betalar full transport även om det bara är en enstaka bräda. Annars blir det lätt att de försöker samordna beställningar till minst tre brädor för att tillfredsställa alla prisjägare och då kan det tyvärr lätt dra ut på tiden…

    Att mail och frågor kan ta tid beror på hög belastning i den lilla fabriken men har ni funderingar kan jag hjälpa till så gott jag kan.

  • petter

    Medlem
    25 maj, 2012 vid 07:34
    Svenne;689424 wrote:
    Han kanske är jätteseriös men nej. Han svarar inte alltid.

    Du vill ändå bara sno james idéer… 🙂

  • svenne

    Medlem
    25 maj, 2012 vid 07:37
    Petter;689535 wrote:
    Du vill ändå bara sno james idéer… 🙂

    Det är jag ganska säker på att jag inte vill. Jättesäker faktiskt.

  • petter

    Medlem
    25 maj, 2012 vid 07:51
    Svenne;689536 wrote:
    Det är jag ganska säker på att jag inte vill. Jättesäker faktiskt.

    Var ett skämt, hör av dig om det är någonting du funderar över så kan jag försöka lösa! 🙂

  • svenne

    Medlem
    25 maj, 2012 vid 08:11
    Petter;689537 wrote:
    Var ett skämt, hör av dig om det är någonting du funderar över så kan jag försöka lösa! 🙂

    Jag föstod det.
    Nästa gång du pratar med han CA-farbrorn, be honom skicka med ett gäng av hans Goretex-pluggar med konstig gänga så ska jag ha dem i reserv till era brädor. 😉
    Nu har jag ett gäng med tumgänga, men det är till en annan bräda och de har givetvis inte samma stigning.

  • petter

    Medlem
    25 maj, 2012 vid 08:27

    Trist med olika gängor men på något sätt lite typiskt för windsurfingindustrin, alla ska ha sin lösning…

    Jag fixar några extra pluggar till dig i samband med att jag får mina brädor. Eller är det akut, blir ju säkert först i augusti…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Carbon Art order 2012

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.