Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Coche liknande secret hemma
-
Coche liknande secret hemma
Publicerad av vogon-jeltz på 30 maj, 2009 vid 15:17Jag och Marcus drog en repa på ett mycket hemligt ställe utan våtdräkt 🙂
anteus svarade 16 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Vogon Jeltz;549812 wrote:Jag och Marcus drog en repa på ett mycket hemligt ställe utan våtdräkt 🙂
Såg ju schysst ut. Tror faktiskt inte det är tillåtet att ha egna hemliga spot…iaf inte för andra hbgare:wink:
-
Vogon Jeltz;549823 wrote:Kan lätt avslöjas men då måste jag döda dig 🙂
Nej då,inte alls..jag lovar på min kiteheder att inte berätta det för nån mer:smile:
-
MårtenT;549878 wrote:är det råå?
inte alls nära .
Tror att sladderfittan Marcus snart kommer avslöja det hela -
Vogon Jeltz;549892 wrote:Tror att sladderfittan Marcus snart kommer avslöja det hela
jag håller tummarna för det 😉
-
Vogon Jeltz;549892 wrote:inte alls nära .
Tror att sladderfittan Marcus snart kommer avslöja det helaJag vet och jag är också en sladdetfitta 😀
Börjar på J och slutar på P eller? -
Tyvärr, jag är ingen Golare! Jag och Mathias håller det för oss själva nu när det ändå är så många som benämner spot som secret!
-
Larssa;549923 wrote:Jag vet och jag är också en sladdetfitta 😀
Börjar på J och slutar på P eller?Men blåste det inte nordostligt i lö, JP funkar väl inte då?
-
annasofia;549945 wrote:Men blåste det inte nordostligt i lö, JP funkar väl inte då?
Jo det gjorde det, men det är inte JP vi var på!
-
Hbgkitare;549993 wrote:Jo det gjorde det, men det är inte JP vi var på!
näsan växer …
-
Larssa;550019 wrote:näsan växer …
Nej, men snoppen har nog växt! När det är varmt i vattnet slipper man Sport-snopp ju!
Logga in för att svara.