Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Contra 16.5 eller 19.5

• skanepaul

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 16:50

Svar till:

Svar till:

Kan man inte köra i 5 m/s med 16.5:an???

[/ QUOTE ]

En fråga av (om) vikt…. grin.gif

[/ QUOTE ]

En fråga om teknik säger jag om man inte väger över 100 och möjligtvis bräda.

• sbjorne

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 15:45

Svar till:

Svar till:

Svar till:

Kan man inte köra i 5 m/s med 16.5:an???

[/ QUOTE ]

En fråga av (om) vikt…. grin.gif

[/ QUOTE ]

En fråga om teknik säger jag om man inte väger över 100 och möjligtvis bräda.

[/ QUOTE ]

Rätt stor skillnad om man väger 65 eller 85 åxå, inte bara teknik.. även om den spelar en stor roll..

• skanepaul

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 15:54

Inte så stor varjefall, Contra 16.5 måste funka i 5m/s för en som väger 85 (som jag), varför annars tillverka kiten? Jag kör min EH 14 från 6 och strax under (uppmätt med Silva vindmätare). Brädan tror jag spelar mer roll än vikt.

• sbjorne

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 16:04

Allting spelar ju roll, det är ju kombinationen av många saker som ger resultat smile.gif

• skanepaul

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 16:24

Absolut! smile.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA