Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Cool sele…..

• Cool sele…..

Publicerad av bohm på 22 mars, 2005 vid 15:33

Nu har dom tänkt till igen…. precis som greken nere på pizzerian, när han kom på att man kan ju ta det dom 2 godaste rätterna som finns, nämligen pizza och kebab och slå ihop det till EN makalöst god måltid….och så kallar vi det för kebabpizza…..väntar fortfarande på hamburgekebabpizza…

från dakine: shorts och sele i ett

4600400_xlg.jpg

mrmille svarade 20 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • luuddee

Medlem
    22 mars, 2005 vid 15:36

haha cool men inte så skön.. shortsen glider upp ganska mycket när man åker kan jag tala om.. grin.gif

• matthias

Medlem
    22 mars, 2005 vid 15:40

rätt tyskt med jättekameltån..

• brickan

Medlem
    22 mars, 2005 vid 15:44

Har du börjat äta kött?

• bohm

Medlem
    22 mars, 2005 vid 16:04

nä…..jag höll mej inte riktigt till sanningen…skulle nog kräkas om jag vräkte i mej en kebabpizza…

• martent

Medlem
    22 mars, 2005 vid 17:53

jag provade sådana i en affär i fuerte! Det är en sitt sele i byxorna.. Synd bara att man alltid måste ha samma shorts när man kitar kan bli lite enformigt kan jag tänka. smile.gif

• luuddee

Medlem
    22 mars, 2005 vid 17:56

jag har provat. . itne kiteat men typ med en sån där maskin aktig grej de hade i cabarete för att prova selarna emd. . även fast det var sittsele i den så gled den upp ganska mycket faktiskt. . itne speciellt snyggt elelr skönt…

• jezaja

Medlem
    22 mars, 2005 vid 18:44

Tjock våtdräkt lär se tyskt ut med den selen.. tittade på den i nån butik och den ser inte speciellt hållbar ut.

• mrmille

Medlem
    22 mars, 2005 vid 23:09

Kanske funkar. Håller med om att lösningen är lite tysk.
    Vem vet, snart har vi kanske alla bilbältet på oss förjämnan. Bara att snäppa fast i stolen sen wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA