Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Coolaste brädan i stan(land, is, snö)

• Coolaste brädan i stan(land, is, snö)

Publicerad av waterboy på 30 januari, 2003 vid 17:19

Tja!!
    tänkt vad tur man kan ha ibland, jag har byggt olika isbrädor hela vintern men de har inte funkat så bra.
    På väg hem från skolan möter jag min granne som jag visste hade en gammal isbräda som var helt paj trodde jag. Jag nämde mitt eget surfprojekt och 2 h senare hade jag hans bräda hemma hos mig, det enda trasiga var en uråldrig mastfot, men den kunde jag inte använda ändå. Så nu har jag den perfekta isbrädan, återkommer när jag testat den på lördag.

Men erkänn att den ser rätt vool ut!! smile.gif
    Abbe

anonym-anvandare svarade 22 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • janne

Medlem
    30 januari, 2003 vid 18:02

Jag erkänner att den var rätt fräck..
    den skulle man haft istället för longboarden…

ha det…

• anonym-anvandare

Medlem
    30 januari, 2003 vid 18:15

Vad är det för mått på den ??

• waterboy

Medlem
    30 januari, 2003 vid 19:08

Tja!

Vet ej måtten.
    Men grymmaste e att man kan köra med medar(is) och skidor(snö på is) också. bra va!
    Bifogar en bild på de oslipade medarna (ska slipas imorn), och skidorna.

/abbe

• anonym-anvandare

Medlem
    30 januari, 2003 vid 19:57

Det skulle vara mycket snällt om du skulle ha ork att plocka fram tummstocken och mäta lite. Skulle vara bra att vet längt på ekipaget och längd på skidorna.

• waterboy

Medlem
    31 januari, 2003 vid 09:17

Tja
    har mätt nu, hade inte tid förut bara men nu e d gjort.

skidorna är 130cm
    hela brädan = 150 cm
    bredd = ca 40cm
    /abbe

• anonym-anvandare

Medlem
    1 februari, 2003 vid 07:35

Tackar!! Sitter fram skidorna lite snett? och sitter det något under bak skidan ?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Coolaste brädan i stan(land, is, snö)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.