• anonym-anvandare

Medlem
    27 augusti, 2002 vid 15:35

HALLÅ!
    Är det ingen som vet? har jag köpt en hemgjord bräda med påklistad hemmagjord logga?? Nån måste väl känna till Copello??

• anonym-anvandare

Medlem
    27 augusti, 2002 vid 16:16

Copello var kanske den hetaste racebrädan åren 95 till 96. Slalom och courseracebrädor från 265 till 285. Absolut kvalitetsbrädor men den franska tillverkaren köptes upp av en större brädtillverkare och tillverkningen lades ner. Mer vet jag inte. Jag har själv två brädor, en slalom redline och en courserace med no-nose design från 95. Mycket hala undertill och kända för att gippa bra. Tunnt skal ger låg vikt men jag har trampat samtliga Copellobrädor mjuka runt fotstropparna. Mer vet jag inte.

• Knatte

Gäst
    27 augusti, 2002 vid 17:03

Bringdal seglade åt Copello på storhetstiden. Copello gjordes av shapern Marc copello och märket köptes upp av fanatic -97(?) Därefter började han shapa brädor åt Fanatic några år. Därefter har han shapat åt Tiga/BIC mm.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 augusti, 2002 vid 06:12

Tack för svaren! Är det nån av er som har data för Copello redline (tror den är 265, det står Anders Bringdal på den)

• anonym-anvandare

Medlem
    28 augusti, 2002 vid 06:12

Tack för svaren! Är det nån av er som har data för Copello redline (tror den är 265, det står Anders Bringdal på den)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA