• Publicerad av curry på 28 januari, 2010 vid 18:19

    fan.

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=Mo0aopdiBQI&feature=player_embedded”]YouTube- Core Slider Jam Warm Up[/ame]

    galet tryck han har i några av sina tåtricks [ame=”http://vimeo.com/8945262″]Aesthetics on Vimeo[/ame]

    hengo svarade 14 år, 3 månader sedan 17 Medlemmar · 29 Svar
  • 29 Svar
  • hengo

    Medlem
    28 januari, 2010 vid 18:46

    Fyfan, blev inte alls sugen, fy så mycket hinder det är i vattnet

    snöstorm och -20 är mycket roligare

  • pepa

    Medlem
    28 januari, 2010 vid 19:08

    Jag tycker som du Hengo fast på allvar. Jag fattar inte varför det ska gå så långsamt för kite att utvecklas. Allt sånt där gjordes för gud vet hur längesen. Är det för att alla som är riktigt duktiga går till andra sporter än kite?

  • samhansson

    Medlem
    28 januari, 2010 vid 19:22

    HENGOOOOOOOOO, maila mig, samhansson@telia.com

  • maackaan

    Medlem
    28 januari, 2010 vid 19:49

    Båda var sjukt nice! Nu vill man ha sommar!

  • sourra

    Medlem
    28 januari, 2010 vid 23:27

    Apa vad sugen jag blir på att köra!

  • trumpeten

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 03:01

    Looking good

  • davids

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 08:51

    Fan vad snyggt Sam Light kör nu för tiden!! När jag plåta honom i Perth förra året var han typ hälften så stor och körde o-powrat, o-stylish och fegt. Nu stompar han blind och wrapped landningar med steeze.. Kudos till honom!

  • pepa

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 09:35

    Alla verkar tycka allt är så bra. Tror jag jämför för mycket med sånt jag har i huvudet.

  • jakobb

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 10:07
    Pepä;596639 wrote:
    Alla verkar tycka allt är så bra. Tror jag jämför för mycket med sånt jag har i huvudet.

    vad skulle du vilja se för nya tricks Pepä? : )

  • curry

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 11:03

    Sam Lights tåpopp är ju ändå det bästa man sett sen Shannon Bests pete rose för ett deccenium sedan.

  • pepa

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 15:36
    curry;596645 wrote:
    Sam Lights tåpopp är ju ändå det bästa man sett sen Shannon Bests pete rose för ett deccenium sedan.

    Precis. Varför ska det ta ett decenium att göra samma sak?

  • mattijas

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 16:14

    de ee diggbart

  • pepa

    Medlem
    29 januari, 2010 vid 16:49
    jakobb;596643 wrote:
    vad skulle du vilja se för nya tricks Pepä? : )

    Äh jag vet inte. Fetare. Större. Grabbarna böjer ju knappt på benen i landningarna som det är nu. Längre och najsare grabs. Ett par trick man inte sett efter kite förr. Nån legit whirly blind som smäller. Riktigt stora shiftys med goa grabs. Men lite såna grejer. Kanske inte just från Sam Light men utspritt på alla dessa duktiga åkare som finns och som producerar film borde man se lite sånt iaf. Tror man kommer se styvare bindningar rätt snart.

    Han kör ju gött ändå Sam. Men är lite besviken på kite i allmänhet.

  • lelleee

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 05:05

    Det ar typ bara dre hadlow och nagra fa till som laddar fett pa kicker och slider resten verkar vara rookies,,, tror folk bara kor obstakels nar det ar stora event som core jam a trippleS,, det racker ju inte med nan vecka per ar for att bli grym.. Brudarna ska vi inte ens prata om och jag kanner mej typ lika grym som t.ex alex pastor pa kicker och da har jag aldrig kort kicker innan.. Sa jag tycker att det ska bli mer kicker och sliders at foket sa att nivan stiger, just nu ar det pinsamt…

  • wakenils

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 05:16

    no further comments

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.