Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Crille. Kan du inte lägga ut litta bilder.

• annas

Medlem
    7 september, 2005 vid 08:41

lägger upp lite dk-bilder sen, får se om det blir innan eller efter kite smile.gif

• matthias

Medlem
    7 september, 2005 vid 09:09

precis vad jag tänkte på också, men sen såg jag att de va du. Då kändes det mer naturligt. sjukt stort att göra en dead man bara sådär.

• rambo_johnson

Medlem
    7 september, 2005 vid 09:16

Svar till:

1

[/ QUOTE ]

jevla fin den, men hur fan ser det ut haha

• annas

Medlem
    7 september, 2005 vid 09:20

Svar till:

Svar till:

1

[/ QUOTE ]

jevla fin den, men hur fan ser det ut haha

[/ QUOTE ]

tror att det kanske är en downloop..? eller, ser konstigt ut om det är en vanl raley

• skejtar_henke

Medlem
    7 september, 2005 vid 09:21

anna jag vet att du har ett riktigt tysk hopp med. En boardoff. Jag vill se. Please

• annas

Medlem
    7 september, 2005 vid 09:23

Svar till:

precis vad jag tänkte på också, men sen såg jag att de va du. Då kändes det mer naturligt. sjukt stort att göra en dead man bara sådär.

[/ QUOTE ]

Det skönaste är att om man kollar höjden på den så måste han ha störtat head först ner i vattnet haha

• rambo_johnson

Medlem
    7 september, 2005 vid 09:26

Svar till:

feta bilder hahhaha Vem faan är tyskjäveln som hänger upp o ner

[/ QUOTE ]

haha fyfan va snygg, oldschool is tha shiit

• skejtar_henke

Medlem
    7 september, 2005 vid 09:28

den är fan grym den där melker. Riktig oldboys kväll det där

• rambo_johnson

Medlem
    7 september, 2005 vid 09:47

jag kan ocxå

• skejtar_henke

Medlem
    7 september, 2005 vid 10:59

Upp till bevis.

• melker

Medlem
    7 september, 2005 vid 11:01

Jag kan ett par gamla knep till. Ska ha kiteclinic på vombsjön nästa helg. 23 tyskar som kommer för att lära sig det senaste.

• skejtar_henke

Medlem
    7 september, 2005 vid 11:05

jag vill dra till vomb sanrt igen. Fan vad grymt det var sist.

• sidpiraya

Medlem
    7 september, 2005 vid 11:57

Fy fan Oldschool tysk hopp on da Vomb is da shit

• zilversurfarn

Medlem
    7 september, 2005 vid 14:11

Svar till:

[/ QUOTE ]

Ni som kan… hur svår är en Deadman egentligen? Det verkar ju inte vara så svårt rent tekniskt, antar att det är modet att släppa bommen i det läget som är det kritiska!?
    Jag skulle ju iallafall ha sjukt med höjd innan jag ens hade funderat på det tricket…

• rambo_johnson

Medlem
    7 september, 2005 vid 14:20

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

Ni som kan… hur svår är en Deadman egentligen? Det verkar ju inte vara så svårt rent tekniskt, antar att det är modet att släppa bommen i det läget som är det kritiska!?
    Jag skulle ju iallafall ha sjukt med höjd innan jag ens hade funderat på det tricket…

[/ QUOTE ]

haha hört talas om nått som heter IRONIII

sjukt lätt trick…

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA