-
Cumbuco!
Tjohej!
Livet har i cumbuco ar ganska sa gott, men grymt turistigt:frown:. Kanns ju knappt som man ar i Brasilien. Skall forsoka ta lite kitebilder snart, men det ar svart da kamran inte har varit med nar de gryma kitarna leker.
Bild
1. Schysst att spana in kite medans en local plockar ner lite coconuts. Har blir man val omhandertagen.
2. Eddie ar det grabben till hoger du var i Fortaleza med hi hi? Himlans hyvens kille maste jag sag. Meu melhor amigo aqui.
3. Harligt att vakna tidigt (efter att ha spenderat en hel natt pa att forsoka klura ut hur man pa basta satt sover i en hangmatta) och ha utsikt over lagunen.Bara att ta sina kite prylar och traska ner. Trottnade lite pa superturist halan cumbuco sa min van Joao tog mig med till hans polare som bodde i vid lagunen. Det var alexandro ”Guiabas” familj. Helt fantastiskt hur ganstvanlga brassarna ar. Sa underbara manniskor med mkt skratt och bus.
4. Alexandro 2 basta brassekitaren. Har inte hunnit se honom kita an. Kan meddela att han ar den anda i familjen som har sang. De andra sover i hangmattor. Livet ar grymt annorlunda har.Oj oj oj, vad min svenska blev valdigt forvirrad, har fullt upp med att forsoka lara mig portugisiska. Har bara kite i huvudet just nu.
Hoppas ni far schysst surf i Lejet, maste saga att jag saknar att kita dar.Kram kram
Logga in för att svara.