-
cykelsurfvagn, billigt ?
Har någon ett förslag till en bra cykelvagn, som är billigt.
Har tänkt på golfvagn, lastvagn(danskölvagn), demolera en barnvagn
och så vidare någon bättre förslag vore välkommet.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › cykelsurfvagn, billigt ?
Har någon ett förslag till en bra cykelvagn, som är billigt.
Har tänkt på golfvagn, lastvagn(danskölvagn), demolera en barnvagn
och så vidare någon bättre förslag vore välkommet.
En skottkärra, gör bara en anordning så den passar på cykeln.
Jag använder en kanotvagn mellan parkeringen och stranden. det kan gå att koppla den till cykel
jag vet inte min är kanske 20 år gammal men ring en kanot affär.
Skippa bara det där med barnvag. Jag försökte, resultatet: Efter att ha cyklat drygt 6km på landsväg och vejt för div. bilar som dök upp runt krök så fick brädan smaka asfalt 10m från slutdestinationen. Snyft, min allra första funboard gick sönder innan den ens blivit blöt.
jag såg en bild på en utegrill med hjul, tänkte
ifall man kan demolera en sådan.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › cykelsurfvagn, billigt ?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.