• jan_banan

    Medlem
    28 oktober, 2006 vid 11:44

    Vilken bluff… Ingen reaktion från förarna i bilarna alls när en snubbe kommer hoppandes ovanför dem. Normal reaktion är ju annars att bromsa när något dyker upp framför bilen…

  • pimpincrakk

    Medlem
    28 oktober, 2006 vid 13:57

    motherfucker

  • krillan82

    Medlem
    28 oktober, 2006 vid 20:53

    Jaa det verkar ju lite skummt. men de e rätt gött att titta på i alla fall.

  • sourra

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 00:38
    Jan_Banan wrote:
    Vilken bluff… Ingen reaktion från förarna i bilarna alls när en snubbe kommer hoppandes ovanför dem. Normal reaktion är ju annars att bromsa när något dyker upp framför bilen…

    Ähh, vaf…, bluff ? Ingen bluff där, skiten är ju bara uppblåst. Jag citerar: “This is seriously insane, a guy snow kites off an incline over a busy street in the middle of rush hour.” Rusningstrafik? I fjällen? Sicket båg.

  • ryden

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 03:19

    Det går att fejka relativt lätt om kameran stått still på stativ under båda tagningar på exakt samma ställe. Med lite fix.
    Men i en sådan skakig kamerarörelse är de nästan omöjligt att synca, så att de är bluff kan vi nästan utesluta.

  • kasimir

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 08:08

    Fan kunde Jesper Rönnbäck hoppa över malmtåget i gränsen på skidor är det nog inte omöjligt att hoppa över en sån liten jävla väg med kite, jag har fan gjort det utan

  • biorno

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 08:27
    kasimir wrote:
    Fan kunde Jesper Rönnbäck hoppa över malmtåget i gränsen på skidor är det nog inte omöjligt att hoppa över en sån liten jävla väg med kite, jag har fan gjort det utan

    Fattar inte heller vad som är grejen… hur svårt är det att hoppa över en väg, det gör ju folk hela tiden, att det är bilar gör väl det hela lite mer farligt om en lina skulle gå av.. men känns värre att launcha i +20m/s i påland.

  • niklas82

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 10:54
    Biorno wrote:
    kasimir wrote:
    Fan kunde Jesper Rönnbäck hoppa över malmtåget i gränsen på skidor är det nog inte omöjligt att hoppa över en sån liten jävla väg med kite, jag har fan gjort det utan

    Fattar inte heller vad som är grejen… hur svårt är det att hoppa över en väg, det gör ju folk hela tiden, att det är bilar gör väl det hela lite mer farligt om en lina skulle gå av.. men känns värre att launcha i +20m/s i påland.

    håller med, va 17 skulle detta vara en bluff för ? enda sättet jag ser som dom skulle kunna bluffa med är att det är alla polarna som kör i bilarna.

    han hoppar juh förfan inte ens ett par meter upp i luften, vad är det som är hårigt med det?

  • tobas

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 11:20

    Det är ju att han inte tar någon höjd som jag tycker är hårigt. Hade han bara fläskat på lite mer så hade det ju inte vart nått märkvärdigt. / TOBAS

  • samhansson

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 12:22

    det är fejk, ser ju alla

  • curry

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 16:00

    datorgjort…man ser ju att allt är gjort i nått 3d program.

  • jonaish

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 16:31

    nää… De e konstgjort ser ni väl….

  • skotten

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 16:57

    hahahah, is this fake?? http://skillvideos.com/Grand-Turismo-Kid-This-kid-gets-gold-in-Grand-Turismo-and-he-is-about-3-years.htm

    hahahahahhaa, rock on my young grasshopper….

  • sidpiraya

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 17:08

    Animerad syns ju ser ju ut som Tom & Jerry

  • gh0st

    Medlem
    29 oktober, 2006 vid 17:51
    skotten wrote:
    hahahah, is this fake?? http://skillvideos.com/Grand-Turismo-Kid-This-kid-gets-gold-in-Grand-Turismo-and-he-is-about-3-years.htm

    hahahahahhaa, rock on my young grasshopper….
    Man that really looks to be real, what a kid!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.