Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing d va fint på habo ikväll

• d va fint på habo ikväll

Publicerad av tomw på 18 april, 2007 vid 19:34

Otrolig fint ikväll. Kul att ser alla gamla o nya ansikten.

Positive Mental Attitude hela året.

Pjoter går sin egen väg med luftmadrasser, o en helig tålamod med trasslad linor och drukna kite.

Fick prova hans Spleen 141×41 lättvindbräda i 8ms på min 11a. Var förvånade hur smooth den var i choppen, snabb, tog höjd, lätt att hålla trots att den var i sin övre vindregister. Inte så svängig som mina nuvarande, var lite som den hade bara en sväng radie och det var bara att följa med.

Den var mycket bättre än den 2008 North bräda (approx. 135×40) som Christian hade med sig senaste…den kändes som att den gick på järnvägsräls och ville inte alls tar höjd eller svänga. Alldeles för riktings bestämt.

Tack för testet.

TW

kamikazekiteren svarade 18 år sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • skotten

Medlem
    18 april, 2007 vid 23:16

ahh nice review Tom 🙂

• coffs

Medlem
    19 april, 2007 vid 08:23

Riktigt fin kväll! lite kallt i vinden bara, synd att det alltid ska blåsa i habo 🙂

• simoneburgess

Medlem
    19 april, 2007 vid 09:59

Gnnnarh! Jag vill också leka!

Skitjobb, skitskola.

• pjoter

Medlem
    19 april, 2007 vid 14:59

de va en riktigt go em/kväll igår! Eller fin ända tills foilen visade sin underbaraste sida…. hummmm.. Ska man se de positivt så hade jag ju haft två halvor kites om 5e linan lagt sig lika fint på en LEI.

Visst e Spleene Session en go bräda Tom, Diggar den hårt. Tar grymt med höjd poppar bra och känns ändå relativt smidig trots sin imponerande storlek.

• kamikazekiteren

Medlem
    19 april, 2007 vid 15:23

alt stemmer om berdan, men å svenge med den, er som å svenge med en semi-trailer med punka på alle hjula!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing d va fint på habo ikväll

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.