Senaste nytt Forums Då har man gjort bort sig!

• Då har man gjort bort sig!

Publicerad av tompan_ts på 13 augusti, 2003 vid 22:55

Jaha nu sitter man här lagom till vinden kommer utan segel i tro om att man skulle få nya denna vecka. Men så blev då inte fallet, utan dom kommer ju kanske nästa vecka. Detta kan dock kanske gynna den sociala delen av ens liv, man kommer att närvara på släcktmiddagen trotts vind och 4års konstant frånvaro (man kanske får chans på arvet trotts allt wink.gif ). Näe nu ska jag stänga alla fönster, låsa alla dörrar, stänga av telefonen o sätta mig o tjura o surfa porr tills stormen gått förbi och mina segel kommit! tongue.gif

/Tompan

jhj svarade 21 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • jhj

Medlem
    14 augusti, 2003 vid 06:01

Synd för dig men tur för mig….. Idag är det premiär med ”dina” segel.

/Jonas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Då har man gjort bort sig!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.