Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dagen är räddad, nya boardseekermag!

• Dagen är räddad, nya boardseekermag!

Publicerad av adde på 19 januari, 2006 vid 07:33

Jepp, det blir en lång arbetsdag idag 😀

Bla en intervju med Jimmy Diaz (nya PWA ordföranden, han vill ha 8 tävlingar per gren – läs mer i tidigare tråd här på steffo :D)

Emma leder fortfarande Boardseeker babe!

Headcam filmer från London…

…och Vans… mm

Klicka inte här om chefen ser dig

/adde

jonaish svarade 19 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • rodde

Medlem
    19 januari, 2006 vid 10:00

Nytt online-nummer av Boardseeker ute nu

http://www.boardseeker.com

/ Andy

• rodde

Medlem
    19 januari, 2006 vid 10:17

Fick denna nyhet bekräftad redan i sommras då jag ringde Fibespar Inc. för att snacka bommar. Hoppas nu inte priserna på våra kära surfprylar sticker iväg för mycket….

saxat ur boardseeker.com 19/01-2006

CARBON SHORTAGE: This will become a problem for all brands and we are going to see the price of carbon booms and masts go up in the next six months. The manufactures are feeling the brunt now, and then that will go onto the consumers. That is the problem with special materials, there are only a certain number of companies in the world that make them and at the moment the US military and Boeing are buying up all the carbon!

• enlight

Medlem
    19 januari, 2006 vid 10:23

Hmmm…
    Undra varför Jonaish poppade upp i mitt huvud när jag såg detta? 😉
    http://www.boardseekermag.com/inside_line/feb_06/flash_frame.htm

• jonaish

Medlem
    19 januari, 2006 vid 19:47

Ska jag själv behöva svara på frågan ??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dagen är räddad, nya boardseekermag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.