Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dakine Stroppar. *DELETED*

• eriksson

Medlem
    12 januari, 2004 vid 20:20

Känns som att jag har gjort allt för dom inte ska röra på sej.

• lonna

Medlem
    12 januari, 2004 vid 20:24

Om du nu har skruvat åt skruvarna för allt du är värd och grejerna fortfarande beter sig på det där viset så kanske skruvarna är för långa och går i botten, prova kortare skruvar är mitt tips.

• herodude

Medlem
    12 januari, 2004 vid 21:06

asso jag vet inte vad som stod i inlägget från början när de e borttaget men jag hade samma problem me mina stroppar innan de e sviiin jobbigt när de lossnar under segling, men på min bräda var det i varjefall så att man måste trycka ner själva stroppen i brädan så att den klickar till och fastnar i ett läge innan man skruvar, de va svin svårt så jag fick skära bort lite på padsen, för de va typ jack format som ett kugghjul ungefär…

• eriksson

Medlem
    12 januari, 2004 vid 21:42

Förhoppningsvis löser de sej i morgon, ska kapa skruvarna lite.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dakine Stroppar. *DELETED*

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.