Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dalen Waves 290909

  • Dalen Waves 290909

    Publicerad av davids på 30 september, 2009 vid 14:10

    Så här såg det ut klockan 11 i tisdags.. Var fan avr vinden och kom det nån senare? Efter nån timme tröttna vi och drog och neråt längs med kusten och hitta till slut vind i Farhult..

    robrox svarade 14 år, 7 månader sedan 12 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • hbgkitare

    Medlem
    30 september, 2009 vid 14:29

    Vinden kommer imorgon!

  • _sofia_

    Medlem
    30 september, 2009 vid 14:38

    Seriöst?…

    Då skulle ni vart där iförrgår 28/9 då blåste de på bra ah så hade vi rättså stort där ute som man kan se i bakgrunden…

  • hbgkitare

    Medlem
    30 september, 2009 vid 14:56

    Såg ju bra ut!

  • davids

    Medlem
    30 september, 2009 vid 15:00

    Jo det var ju nåt sånt vi hade hoppats på men det visade sig vara en fälla trots att 3 institut hade sagt att det skulle blåsa.. tack för den..

  • sourra

    Medlem
    30 september, 2009 vid 16:06
    Hbgkitare;579749 wrote:
    Såg ju bra ut!

    Om man bortser från alla twintips =)

  • haze

    Medlem
    30 september, 2009 vid 18:46
    _Sofia_;579743 wrote:
    Seriöst?…

    Då skulle ni vart där iförrgår 28/9 då blåste de på bra ah så hade vi rättså stort där ute som man kan se i bakgrunden…

    Stort???? Det där är inte stort i Dalen inte. Och vad gör man på en TT där?

  • _sofia_

    Medlem
    30 september, 2009 vid 20:05
    Haze;579826 wrote:
    Stort???? Det där är inte stort i Dalen inte. Och vad gör man på en TT där?

    Klart jag vet att Dalen kan bli STORT, men stället har ju varit svårflörtat iår på riktigt epic dagar, vilket lär komma nu i höst dagarna i guess. Ah att få vågor som är bra större än sig själv tycker jag e ganska bra drag! Kan inte du ta och leverera något vettigt själv än just ingenting, börjar bli trött på snack…

    Min kära vågbräda följde med, men hade kort tid för surf och kämpa runt på den i växlande vind när jag inte är så haj på strapless än

  • above_the_law

    Medlem
    30 september, 2009 vid 23:06
    _Sofia_;579743 wrote:
    Seriöst?…

    Då skulle ni vart där iförrgår 28/9 då blåste de på bra ah så hade vi rättså stort där ute som man kan se i bakgrunden…

    God on ya girl:-)!

  • yann

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 11:18
    _Sofia_;579860 wrote:
    Min kära vågbräda följde med, men hade kort tid för surf och kämpa runt på den i växlande vind när jag inte är så haj på strapless än

    Gött Sofia! Lämna TTn hemma nästa gång det vankas vågor så finns det inga bekväma alternativ. Då kommer du att piska strapless snart! Platta dagar kan man ha kul strapless också och det är ett perfekt tillfälle att slipa på slag, gippar och byta stance.

  • hugeo

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 11:36

    va nice i morse

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=s6UYDkghgro”]YouTube – Untitled[/ame]

  • dalen

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 11:58

    jo det var det!

  • samhansson

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 12:31

    jag smurfade

  • skeppohoj

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 12:46

    jag vindsurfade. nyss. det blev rak pålandsvind och för sent.. riktigt dålig tajming. synd på fina vågor! skulle slängt med smurfbrädan.
    men med 28e i minnet så känns livet ändå gött!!

  • above_the_law

    Medlem
    1 oktober, 2009 vid 20:21
    Davids;579736 wrote:
    Så här såg det ut klockan 11 i tisdags.. Var fan avr vinden och kom det nån senare? Efter nån timme tröttna vi och drog och neråt längs med kusten och hitta till slut vind i Farhult..

    Synd att klaga på dom glassiga vågsurfförhållandena:wink:. Där behöver man ju ingen kite för att ha kul…

  • davids

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 06:52

    Hehe nä jag klaga inte, det var sjukligt vackra vågor, om än lite små. Dessutom var vi där för att kita..

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dalen Waves 290909

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.