Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dåliga seglare i Apelviken

  • Dåliga seglare i Apelviken

    Publicerad av andreas på 14 april, 2000 vid 18:28

    JAg är så trött på allt snack om att det är så hög klass på seglarna i varberg, det är ju inte nån som imponerar på en!!! Ok några få är ok, men kolla in en del seglare i skåne, tex kodden och rocco living, de kickar loss fullständigt, det finns även några på öarna utan för GBG som kan ge järnet ibland, då med Niklas olausson i spetsen. Så sluta hypa upp folk som alltid har seglat i apelviken.

    daniel svarade 23 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 26 Svar
  • 26 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 april, 2000 vid 18:51

    Eller kolla pojkarna på den lilla ön Öland med Alex o Stefan o Mange i spetsen.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 april, 2000 vid 18:56

    Mackan.per.per.donald.bernt.vilka van cupen föra, året…
    bra eller dålig vad har det för bettydelse, du kanske har pratat för mycke med din flickvän,ps hälsa 0340 for ever…

  • andreas

    Medlem
    14 april, 2000 vid 19:11

    Blablablabla, jag skiter i vem som vann cupen, per k alias andersson, han kanske vann, men han seglar ju som 80-tals stjärna, ok han trixar lite, men han laddar ju aldrig högt!!!!!!

  • voodoo

    Medlem
    14 april, 2000 vid 19:26

    Vilket gnäll Andreas! Put your money where your mouth is…och visa killarna om du kan så mkt bättre!! Huvudsaken är väl iallafall att man tycker det är kul eller ??

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 april, 2000 vid 19:52

    men det gör ju du

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 april, 2000 vid 20:45

    he sure does…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 april, 2000 vid 21:17

    Vem är det som rockar, JAG!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 april, 2000 vid 07:39

    Kolla in Mig jag Rockar fett på vågorna =)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 april, 2000 vid 08:48

    Håller med fullständigt Voodooo!

    MVH///J.S.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 april, 2000 vid 15:20

    Eller värst av allt, Sveriges outsiders i år, Surfarna från Brickebacken i örebro. De grabbarna rockar hårdast, totalt hänsynslösa i sina ladd.
    Värst ska vara en kille som kommer till surfet på Hjälmaren i en Kadett -81’a.
    åk dit och kolla in och lär er …
    där sparas det inte på antal varv i looparna !!

    /L.t Fish

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 april, 2000 vid 21:29

    Scanners, Smartcard, Fire-wire, Nikon D1, …. = skitenkelt och fixa bildbevis numera.

    Så vem är egentligen Sveriges dolda “Robert Teriitehau,” utanför proffs-racet.
    (OBS Ingen INGEN laddar som Robert T…kraschade mega Swatch-klockor och mega-race mot trimaraner mm.

    Var tränar den svenska R.T.?

    Kommer den hemlige svenske R.T att ställa upp i Wave Classic i år?

    På 80-talet var det en massa sunkigt snack men det behövs ju inte längre.
    Kanske tränar den svenske R.T. i rå-forsen uppe på Flat-Ruet i Härjedalen ned mot Ljungdalen? Spelar ingen roll, bildbevis lätt som en plätt.

    Så skicka en JPEG eller Quick-Time-fil så vi alla får rysa över årets råaste ladd om det nu är så viktigt för er som har koll på sånt.

    Mvh
    En löjlig typ som bara tycker det är kul att surfa

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 april, 2000 vid 22:19

    jag ska sätta igång med photoshop då…bilder kan ljuga

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 april, 2000 vid 09:44

    Helt rätt men då blir det ju litet “jasså jaha” när man sen ställer upp i Wave Classic.
    Ett tips är att använd Cinema 4D å slipper man ju segla överhuvudtaget och bli blöt och uschlig.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 april, 2000 vid 12:20

    HM!!!!
    Vad jag vet så seglar kodden (Janne) på Öland.
    Sen vet jag inte riktigt vad du menar med Per Andersson. Du har nog inte sett honom segla. Han kör skiten ur de flesta i vågor.
    Men jag håller med dig om Living och Kodden

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 april, 2000 vid 19:16

    Visst är det mycket snack om Varbergsseglarna. Men det är ju där alla som inte har förstått nåt håller till och “seglar” på helger och semestrar – flockmentalitet tror jag att det kallas. Stick istället till dom ställen som är bra, men förvänta inte att nån talar om var det är, så trångt som i Apelviken vill vi inte ha det någon annastans…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dåliga seglare i Apelviken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.