Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Dax att skaffa sig en sån här….

• gammelsurfen_

Medlem
    8 april, 2007 vid 11:13

Skare vara en motorcykel ska det vara en Big Boss från USA. 8000 cc och cirka 500 hestar. DET är grejer det.

• jonaish

Medlem
    8 april, 2007 vid 18:26

@Eddie 375097 wrote:

Hur fan transporterar ni de där dirtbikesen… finns det någon bra hållare som man kan hänga på dragkroken? Eller måste man fixa ett släp också.
    *det är mycket nu*

SVAR: Sir. Yes sir!

• jonaish

Medlem
    8 april, 2007 vid 18:35

EDIT

En jävla bra sida där det finns mkt på är, http://www.google.se !

Men eftersom den sidan är på svenska, så kan jag va snäll å hjälpa dig lite kompis 😉

http://www.dirtbikes.se (kopierat från sidan, för den sidan var oxå på svenska)

Bilställ för Minicross 1200.00kr

Massivt ställ som inte viker sig i första taget lätt att montera på dragkroken på din bil. Passar samtliga fiddys.

Detta ställ byggs på beställning av vår mekaniker Kenneth. Beställning görs direkt till honom på tel: 0736-107957

Leveranstid ca 1 vecka.

• eddie

Medlem
    8 april, 2007 vid 21:23

Fyfan Jonaish… trodde aldrig att jag skulle säga detta. Men häromdagen läste jag ett kul inlägg ifrån dig. Å idag har du hjälpt mig med en sak jag ägnat 2 timmar åt att leta efter på nätet.
    Å ja jag använde Google…. å ja, jag var på dirtbikes.se.
    Tack!

• jonaish

Medlem
    8 april, 2007 vid 22:30

@Eddie 375210 wrote:

Fyfan Jonaish… trodde aldrig att jag skulle säga detta. Men häromdagen läste jag ett kul inlägg ifrån dig. Å idag har du hjälpt mig med en sak jag ägnat 2 timmar åt att leta efter på nätet.
    Å ja jag använde Google…. å ja, jag var på dirtbikes.se.
    Tack!

Di ä löj löjnt du…

kör försiktigt i framtiden 😉

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA