Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Dax för samling!
-
Dax för samling!
Publicerad av nilsson på 22 november, 2004 vid 22:42Medan vi har inlägg på steffo och argumenterar intern, verkar det som vi är på väg att bli bortjagade från fler och fler stränder! Mitt förslag är en samlad appropå till de berörda myndigheterna, och att detta inte skall ske på steffo utan att de som är intresserade kan träffas med det snaraste, jag kan bidra med samlings lokal i Helsinborg.
De som är intresserade kan ju börja med att svara på steffo, om de skall komma eller ej! Förslag Lördag 4/12 kl. 10.00 plats Helsingborg (anges senare)//Mvh Bengt Npjoter svarade 20 år, 5 månader sedan 11 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
jag kan inte komma men det ett bra initiativ(eller hur det stavas) och jag hade ställt upp om jag varit hemma!
-
Tack Zolander, jag vert att du skulle kommit! ”I will be back” jag räknade med att det var dax att ”terminate” oppositionen! Men om det bara blir du och jag, vill jag hellre se Alice! Vilket jag(Vi) räknar med att få göra en då!Mvh Bengt N
-
Bra, det här behöver vi!
Jag kommer, gärna om det blir lite fler locals från näset.
Det gäller ju definitivt oss så jag tycker alla borde ställa upp! -
ska försöka styra upp näset locals typ, vet inte om vi blir fulltaliga men ngn blir det alldeles säkert.
återkommer….
-
Skulle vara perfekt om ni blir några, blir det ett svagt intresse rent generellt, så tror jag det är bättre med lokala aktioner! Angående datumet är det svårt att hitta ett datum som passar alla, men jag har informerat Hugo om hur ett överklagande skall göras, så tvinga honom att skriva. I stort tror jag att det skulle vara bra med ett kiteförbund, som bevakar medlemarnas intresse i bla. dessa frågor! Men att bilda föreningar är inte riktigt mitt gebit//Mvh Bengt N
-
Svar till:
ska försöka styra upp näset locals typ, vet inte om vi blir fulltaliga men ngn blir det alldeles säkert.
återkommer….
[/ QUOTE ]
Som jag skrivit så är jag självklart på…
-
Svar till:
nä fan föreningar e för pensionärer
[/ QUOTE ]
Håller helt med! (trots jag snart är där), men jag tror det är en bra väg, men som sagt det är inte mitt gebit! -
Har tyvärr ingen möjlighet själv den 4 Dec jobbar dygnet den dagen. Men kommer att skriva ihop lite hur jag ser på det hela och skicka med någon av er som kommer att vara där.
-
Vi (firman) har gjort småjobb till brandkåren tidigare( bla. med ”gamla räddningshelikoptern)! Kan du inte sätta upp det som möte?
Men annars kan du mejla mig så framför jag det om du vill. -
Jo det hade ju varit perfekt men nu gäller det tyvärr en annan kommun nämligen Vellinge och då är dom inte lika villiga att skicka någon på arbetstid!
Ps Skickar lite vad jag tycker är viktigt att ta upp.
Logga in för att svara.