-
Deep Tuttle fena på Carve 145, eller??
Ska köpa en ny fena till min SB Carve 145:a. Starboards hemsida säger Deep Tuttle men killarna ute på klubben hävdar bestämt att det är en vanlig Tuttle. Vem har rätt??
/Douglas
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Deep Tuttle fena på Carve 145, eller??
Ska köpa en ny fena till min SB Carve 145:a. Starboards hemsida säger Deep Tuttle men killarna ute på klubben hävdar bestämt att det är en vanlig Tuttle. Vem har rätt??
/Douglas
jag tror det är deep tuttle, det har min 131 alla fall.
har även kört med vanlig tuttle i boxen. hälsar, Peter
Deep Tuttle Se även: http://www.star-board.com/products/carve.asp
Ska du ha dit en kortare <40cm så går väl en vanlig Tuttle dit i Deep Tuttle-boxen?
Har en Tiga Flash där jag använder en vanlig Tuttle-fena i deep tuttle-box, det fungerar utmärkt, var tvungen att köpa långa skruvar och såga till den bakre skruven för att den skulle nå ner till den lägre fenan.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Deep Tuttle fena på Carve 145, eller??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.