• johan

Medlem
    9 september, 2004 vid 17:47

Oops, det hade jag glömt.
    Ang beskuren vet jag inte, dom bilder jag la ut i annonsen tycker jag blev väldigt lika dom jag har på hårddisken.

Johan

• 125_liter

Medlem
    10 september, 2004 vid 13:21

Det funkar aldeles utmärkt att kopiera länkarna (på bilderna) och sedan klistra in dom i adressfältet där uppe. När man sedan trycker ”ENTER” så surfas dom fram och man kan beskåda dom.

Det där med klibbor kanske är coolt enligt vissa, men jag med min totalt o-coola Astro Rock får försöka impa på annat sätt.
    Tex med att vara en så otroligt schysst kille som jag redan är. mad.gif
    tongue.gif wink.gif

• surfslusken

Medlem
    10 september, 2004 vid 16:47

Sköna bilder!

Spelar ingen roll vad du åker runt på för bräda, med dom dekalerna i seglen + den koola snubben du är kommer du impa på allt!

PS. Känns inte seglena redan en aning skönare?

• 125_liter

Medlem
    11 september, 2004 vid 09:21

grin.gif grin.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.