Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Den nya kungliga sporten
-
gonzo wrote:bra koll aftonbladet har jag tror nog att det är lite mer än 500 pers som kitar i sverige.
det borde inte få vara fler än 500…
-
mrmille wrote:MikeKay wrote:Nu gäller det bara att få Göran Persson att börja kitesurfa. . . Sedan så kommer surfing att vara tillåtet överallt.
Nej tack, då kommer havsnivån öka så pass var gång han kliver i!
Fint, då blir det fler ställen att köra på iaf!
Kör hår GP :crazy:
-
sidpiraya wrote:Jag tror den där prinsen och Jonaish är samma nubbe eller?
FAN…!!!
du kom på mig………..
-
FAN, igen…!!!
snart (om ca 1 dag) så har jag oxå varit här i 1 jävla år 😀
och visst har vi haft det trevligt tillsammans..!?!?!?! 😉
-
Nej , jag har inte haft det trevligt sen 1 år tillbaka ( om ca. 1 dag )
-
ahhahaaaaaa……
hur går de med de nya jobbet mike ?
får du lika “hög” lön som de som tillverkar ****** du säljer
-
Du e bara sur för attjag har lovat dig att du aldrig kommer få provköra något, nånsin 🙂
Hur går jakten på drömflickan “boten Anna” förresten. LoLve har väl inte avslöjat för dig att hon inte finns på riktigt, då har du ju bara tomten, tandfen och john blund kvar i kompiskretsen.
-
HAHAHAHAHAHAHAAA….igen…!!!!
tror du jag vill köra de där skiten du säljer..!!! ….. sakerna håller ju inte för femöre
ledsen att behöva säga det men…. ingen fiddy för 6000 kr håller för att köra på en crossbana….
hahah … igen…!!
kan inte någon snäll person berätta för honom om historien bakom “boten anna” ..!!!
iaf så va de så att killen som har gjort låten,,, chatta med va han trodde va sin polare men det va (polarens flickvän) sen fick han en ide å gjorde en låt…
blaaa blaaaa blaaa…..
lr någon som kan det bättre än va jag kan det ??!?!
-
Jag tror inte nån kan historien bakom “boten Anna” bättre än dig, men det är lite tragiskt i sig .
Har det nånsin hänt dig att du har råkat chatta med en tjej utan att veta om det ?
Blev du oxå generad och skrev en låt om det sen, precis som den killen… -
1:ett
Joooo… Jag tror nån kan historien bättre 😀
2:två
jag har ju chattat med dig 😀 hohohoo………
-
jonaish wrote:1:ett
Joooo… Jag tror nån kan historien bättre 😀
2:två
jag har ju chattat med dig 😀 hohohoo………
Det där är ett slag under bältet, du använder din egen impopularitet som hån, och avslöjar för alla att vi har chattat, gissa vem som lämnar lägenheten med papp-kasse över huvudet i morn……
-
det måste va DU för jag bor inte i lägenhet 😉
moooohahahaaa…..
-
Näää, du bor inte i lägenhet , du bor hemma hos päronen fortfarande, och ville köpa min surfbuss , oavsett om den funkade eller inte , så du kunde ställa den på dina föräldrars tomt , …. Och flytta hemifrån Movin´ on up…. eller ?
Logga in för att svara.