Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Den optimala aftersurf drinken?
-
Måste nog säga att är hembränt och multivitamin i sverige
men på fuerte så är det tropical before,during och atfer surf som gäller!! -
jack daniels samt en cohiba nr 4.
den kombinationen är en killer
-
Majja te så klart…. en härligt mjuk snöig kännsla så där efter surfen!! Mer Knark till Folket!!!!
-
Lynchburg lemonade; lika delar Jack Daniels och triple- sec, sweet & sour mix toppat med sprite.
-
En Calvados, eller varför inte en liten maltwisky?
En kall pilsner gör sällan ont. -
En portion proteindrink + en jävla massa vatten! sätter sig som en palt i magen, innehållar ungefär samma mängd protein och kolhydrater som en ordentlig middag. Sen är det ju aldrig fel med lite öl också.
-
Så kan vi då konstatera att ett riktigt pro gett sig in i leken, Pär Cullin!!!! När ska vi komma in till baren och provsmaka? Eller ska vi hjälpa till och ta fram nya tips kanske…..ska naturligtvis se till att TS inte somnar på disken denna gång!
-
Long Island Ice The, funkar också. Jag drack den monster groggen innan ett surf på Rhodos.
-
Vill gärna påpeka att jag inte somnade utan en välkänd kollega och resepartner som jag inte nämner vid namn.
Vill även påpeka att allas vår getwet69 inte var helt spelklar den kvällen -
Joo för mej brukar de bli en After Aftersurf drinken drink…!
Oftast funkar ju Margurita bra, men även en malibo cola kan ju slinka ner…Eller varför inte en White russian…!
Aloha //SurferDavie!!!
-
Den Kanariska Gasolina AREHUCAS är perfekto fast den
Dominikanska rom 151 är inte fel heller och säkert inte
med lite Merenge musik.Hendrik.
Logga in för att svara.