• radikalle_

Medlem
    21 maj, 2005 vid 14:43

Tjena Calle!
    Hur e vädret på sydkusten nu? här i Lund har det just blivit fint väder.
    Varenda kotte e på battle för tillfället, men sen borde det komma deals.
    /Kalle

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2005 vid 19:47

jag har en gammal twintip Xoff köpt down under, den är 150×35 och den är din för 2000, lätt att lära sig ta höjd med och helt ok att köra på
    intressant?

• anonym-anvandare

Medlem
    22 maj, 2005 vid 19:53

oj, inte inloggad
    du kan maila lina_moller@yahoo.se om du vill prova xoffen
    jag bor i malmö men brädan är just nu i kalmar men kan köras ned till nästa helg

• tobas

Medlem
    22 maj, 2005 vid 21:02

Har lite gamla Inflatables som jag gärna vill bli av med. Två gamla Cabrinhas en Blacktip på 13 och en CO2 på 6kvm(träningsdrake), du får med bom för 2500:-
    Grejorna är slitna men har funkat senast jag använde dom.
    Själv kör man ju numera enbart med Gift och kommer nog inte sluta med det i första taget.
    Må vinden och marknaden vara med oss / TOBAS

• jezaja

Medlem
    23 maj, 2005 vid 08:52

Fan jag hade velat ha den trainern endast.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 maj, 2005 vid 11:30

1500:- för bom och trainer. Tyvärr funkade ju inte Steffo i förrgår kväll. Var nämligen i Varberg igår!!
    Är i Götet över helgen.
    / TOBAS

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA