Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing desperate times desperate measures – Falkenberg / Björkäng

• desperate times desperate measures – Falkenberg / Björkäng

Publicerad av occy på 11 augusti, 2009 vid 17:09

Hejsan

Är det någon som har tid och lust att hjälpa mig lite imorgon? Jag är nybörjare (inte helt grön, är nästan nästan uppe på brädan) och jag behöver lite hjälp och stöttning från någon mer erfaren. Jag befinner mig i Olofsbo utanför Falkenberg och min kompis som brukar hjälpa mig är tillbaka på jobbet igen.

Svara gärna till pappataff1@hotmail.com så kan vi komma överrens om tid och ersättning.

Ha det bäst
    Occy

ulriken svarade 15 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • milkman

Medlem
    11 augusti, 2009 vid 17:11

Du kan ju altid kolla med någon av skolorna också.. http://www.wildkitelife.se tex.

• occy

Medlem
    11 augusti, 2009 vid 18:38

Hej igen

Vill bara tillägga att jag har egna grejer så jag behöver inte låna något mer än erfarenhet 😉

Occy

• sourra

Medlem
    11 augusti, 2009 vid 19:01

Det brukar man kunna få gratis =)

• skotten

Medlem
    11 augusti, 2009 vid 20:06

yaaay for sure, anyone on the beach will more than likely help if needed and keep an eye on you!, surferlove dude.

• ulriken

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 05:11

Hallå Occy!

Åker till Björkäng nu från Göteborg, tar väl en timme dit!
    Ska bara ut i vattnet och få bort den värsta abstinensen en stund.

Kommer vara där hela förmiddagen, dyker du upp så är det bara att säga till så hjälper jag dig!

Kör omkring med en grön/svart/gul Naish Cult….

Ulrik…

• kitelife

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 05:30

bra grabbar!

SuRfeRLoVe ska det va :cool2: –

Var aldrig rädd för och fråga – eller hjälpa till för den delen .

• kitelife

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 05:36

hmmmm :confused2: går klockan fel på steffo? min dator säger 07:34 och steffo säger 05:34 . . .

• occy

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 19:22

Ulrik,