Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing desperate times desperate measures – Falkenberg / Björkäng

• desperate times desperate measures – Falkenberg / Björkäng

Publicerad av occy på 11 augusti, 2009 vid 17:09

Hejsan

Är det någon som har tid och lust att hjälpa mig lite imorgon? Jag är nybörjare (inte helt grön, är nästan nästan uppe på brädan) och jag behöver lite hjälp och stöttning från någon mer erfaren. Jag befinner mig i Olofsbo utanför Falkenberg och min kompis som brukar hjälpa mig är tillbaka på jobbet igen.

Svara gärna till pappataff1@hotmail.com så kan vi komma överrens om tid och ersättning.

Ha det bäst
    Occy

ulriken svarade 15 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • milkman

Medlem
    11 augusti, 2009 vid 17:11

Du kan ju altid kolla med någon av skolorna också.. http://www.wildkitelife.se tex.

• occy

Medlem
    11 augusti, 2009 vid 18:38

Hej igen

Vill bara tillägga att jag har egna grejer så jag behöver inte låna något mer än erfarenhet 😉

Occy

• sourra

Medlem
    11 augusti, 2009 vid 19:01

Det brukar man kunna få gratis =)

• skotten

Medlem
    11 augusti, 2009 vid 20:06

yaaay for sure, anyone on the beach will more than likely help if needed and keep an eye on you!, surferlove dude.

• ulriken

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 05:11

Hallå Occy!

Åker till Björkäng nu från Göteborg, tar väl en timme dit!
    Ska bara ut i vattnet och få bort den värsta abstinensen en stund.

Kommer vara där hela förmiddagen, dyker du upp så är det bara att säga till så hjälper jag dig!

Kör omkring med en grön/svart/gul Naish Cult….

Ulrik…

• kitelife

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 05:30

bra grabbar!

SuRfeRLoVe ska det va :cool2: –

Var aldrig rädd för och fråga – eller hjälpa till för den delen .

• kitelife

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 05:36

hmmmm :confused2: går klockan fel på steffo? min dator säger 07:34 och steffo säger 05:34 . . .

• occy

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 19:22

Ulrik,

Tackar som tusan för hjälpen idag!! Det är fantastiskt hur snäll och hjälpsam du var! Otroligt igentligen att få sån grymme hjälp 12 timmar efter det att jag hade skrivit här! Din hjälp idag var ovärdelig! Som du såg var det liite skillnad på början på dagen och slutet… Tack igen och säg till om jag kan göra något i gentjänst!

Hoppas vi kan hålla kontakt och ses igen snart för det var verkligen trevligt! Kan hända att jag ska till Björäng igen imorgon med Moises.

Ha det bra!

PS: Jag tror vi ska skicka lite SURFERLOVE till Ulrik som Pan efterlyste 🙂

• larssa

Medlem
    12 augusti, 2009 vid 19:27
    KiteLife;565743 wrote:
    hmmmm :confused2: går klockan fel på steffo? min dator säger 07:34 och steffo säger 05:34 . . .

Fan va du e morgonpigg 😉

• kitelife

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 08:11
    Occy;565920 wrote:
    Ulrik,

Hehe det var du som fick surferloven denna gången – men nu vet du vad du ska göra när du springer på en kiteare som behöver lite hjälp – och man måste inte vänta tills han frågar eller gör bort sig!

Peace & Love is DA shiit :laugh:

• ulriken

Medlem
    13 augusti, 2009 vid 08:52
    Occy;565920 wrote:
    Ulrik,

Tackar som tusan för hjälpen idag!! Det är fantastiskt hur snäll och hjälpsam du var! Otroligt igentligen att få sån grymme hjälp 12 timmar efter det att jag hade skrivit här! Din hjälp idag var ovärdelig! Som du såg var det liite skillnad på början på dagen och slutet… Tack igen och säg till om jag kan göra något i gentjänst!

Hoppas vi kan hålla kontakt och ses igen snart för det var verkligen trevligt! Kan hända att jag ska till Björäng igen imorgon med Moises.

Ha det bra!

Inga problem….

Hade en kanondag igår!
    Åker gärna snart igen ….

Ska ner till Varberg idag men det blir inget surf, ska på 2 husvisningar :)!

Se väderprognosen till söndag, SW kuling, vågsurf i Träslövsläge!?

Jag ringer när jag vet om jag kan åka, Ulrik!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing desperate times desperate measures – Falkenberg / Björkäng

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.