Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Det blåser i rågelund ,!!!! – Vakna !

• Det blåser i rågelund ,!!!! – Vakna !

Publicerad av nn4an_mike på 20 juli, 2004 vid 04:57

tjena , det verkar blåsa i rågelund för stunden….. finns det någon som e sugen på att dra ner fort som attan innan det upphör så slå en signal. Bilen går från Gbg.

0708-640 987

mvh Micke smile.gif

pepa svarade 21 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • nn4an_mike

Medlem
    20 juli, 2004 vid 05:25

Det har slutat blåsa i rågelund. Om någon känner till något ställe som det blåser på idag , så e jag öppen för förslag.
    Jag kan tänka mig att åka till skåne om det blåser där….

telefonnummret e samma som ovan … nu går jag å lägger mig och kommer sova tills någon ringer. tongue.gif

Mvh micke

• funkyman

Medlem
    20 juli, 2004 vid 06:44

Jag vill också kita idag. Var blåser det????

• kiters_se

Medlem
    20 juli, 2004 vid 09:14

Jag kommer ner idag till Vallersvik/Frillesås och kommer att vara nere i veckan. Har med mig Falcon 13, Eagle 19 samt 2005 122cm bräda! Peter

• nn4an_mike

Medlem
    20 juli, 2004 vid 09:45

Det skall blåsa hela onsdagen enligt windguru …. funkar rågelund i östlig riktning eller bör man leta annan spot, vilken i så fall ?

• annas

Medlem
    20 juli, 2004 vid 09:49

glöm skåne idag..

• pepa

Medlem
    20 juli, 2004 vid 10:02

Jag kommer aldrig att glömma Skåne.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA