Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › det blev inge kite på Wave classic eller?
-
det blev inge kite på Wave classic eller?
sidpiraya svarade 19 år, 8 månader sedan 18 Medlemmar · 76 Svar
-
Svar till:
fan fick just nya brunotti våg brädan JEVLIGT NICE!!!
[/ QUOTE ]
gött har du någon bild och vad köstar en sån?
-
Svar till:
Henke och Kicki på Wave Classic DK föra året…
Henke lite sur efter han missade sin hit…Han var med mig och Jesper åta pizza istället
/Mat
[/ QUOTE ]
det heatet var mot mig
fan jag vann!
-
Här e den, den är fan mindre än den ser ut, jevligt NIMM! ska du me til lDK freddan?
-
Svar till:
Här e den, den är fan mindre än den ser ut, jevligt NIMM! ska du me til lDK freddan?
[/ QUOTE ]
så nu när du har vågbrädor att kränga är det det man ska ha i vågorna och ej twintips!
-
e du muppp elller??.. klarrt som fan man ska ha vågbräda i vågor därför det heter vågbräda..
-
nu till helgen?… nix.
Helgen efter drar vissa delar av TR und freunde till westcost of danmark. För att dricka bärs surfa och sjunga karaoke med folie folket från norrland…
Eller hur mille mit freunds!
Du e ju liten och nätt vi kan nog klämma in dig i paketet oxå hugggggo. -
Svar till:
Är det någon som ska till Amager (DK) nästa helg? Euro cup tävlingen? Jag har tenta i helgen så jag kan inte få se havet ens i helgen. Buhu…
Ha det så kul alla som åker! Heja Sverige!![/ QUOTE ]
Kicki! Jag tyckte att jag läste att den tävlingen är inställd?? Stod något sådant på kitesurferen.dk..
Mat, yes, vi kommer till DK, jag o chrille tänkte åka dit i helgen! -
Svar till:
nu till helgen?… nix.
Helgen efter drar vissa delar av TR und freunde till westcost of danmark. För att dricka bärs surfa och sjunga karaoke med folie folket från norrland…
Eller hur mille mit freunds!
Du e ju liten och nätt vi kan nog klämma in dig i paketet oxå hugggggo.[/ QUOTE ]
Zoolander och jag har beslutat att Hugo endast får följa med om 1. han inte surar så mycket och 2. om han inte tallar på oss för mycket…..
-
Fia!! Vi får en tjejklass i helgen om du vill vara med, det kan du väl? Dom danska tjejerna kommer nämligen inte att vara med, så vi måste vara några svenska tjejer om vi ska få en klass. Du behöver bara köra och svänga lite i vågorna och ha kul med mig o ev ngn mer i typ 8 minuter på vattnet. Kramikram
-
haha.. anna lille du får väl be mannen att han snickrar ihoppa en.. du ahr det bra du tillskillnad från oss andra som måste betala..
-
Jasså Brunotti har också kommit med en vågbräda tja bättre sent än aldrig!
Logga in för att svara.