Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › det blev inge kite på Wave classic eller?
-
det blev inge kite på Wave classic eller?
sidpiraya svarade 19 år, 8 månader sedan 18 Medlemmar · 76 Svar
-
nä.. vaffan.. inge jalla jobb
vi måste köra två bilar ändå! så en kan köra tidigare -
ja vill med i den tidiga bilen… vem kan köra? jag lämnar in min firma bil på tis vilket e synd, den hade varit bra.
Jag e ledig ons då ringer jag om lite stugor. -
VI KAN LIKA GÄRNA STÄLLA IN SKITEN!!!!!!! Kolla windguru…
Helvete……
-
jag kan nog köra, kanske.. men min bil dricker så in i helvete! fias bil e liten så den hade varit bra men trång.. jag vet inte om hugo ska med eller ej.. för isf kan kanske du jag och fia åka tidigt i en bil..
vilka blir det?
du jag fia bandana melker maria + ev. kungen och burmburger -
Svar till:
VI KAN LIKA GÄRNA STÄLLA IN SKITEN!!!!!!! Kolla windguru…
Helvete……
[/ QUOTE ]
shit ja.. vad fans ka vi ta oss till? -
varberg då? var fan som helst bara jag får komma iväg lite
-
ingen dum ide där e ju både vågor och ser ut att va vind. eller dks sydligare delar där ska ju va fina waves oxå ser ur som det e mer vind ner åt
-
ja.. vi kan ju avvakta och se.. polen kan kanske vara ngt.. där stellan och eddie va!
-
kom till varberg den helgen… Jag kommer häcka i det silvriga kupoltältet i grop nr.2.
Sprit och öl finnes, samt en galen norrman vid namn Niklas… Om det e för mycket vindsurfare på vattnet i apelviken så drar jag från varberg till björkäng eller lejet på dagarna… -
och om det inte blåser… så kommer jag sitta utanför tältet, dricka öl och garva åt vindsurfarnas misslyckade event.
-
låter inte helt fel.. men helst så föredrar jag att åka utomlands! hehe!
-
mina föräldrar e från polen, så jag snackar polska.
Om ni vill ha en ”virtual utomlands”-upplevelse, så kan jag snacka polska och dålig engelska med er hela helgen.
Logga in för att svara.