Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing det blev inge kite på Wave classic eller?

• niklas82

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:01

fan det hade låtit trevligt.. allt med öl o sprit med i leken blir trevligt

• nn4an_mike

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:03

Japp , och det känns alltid lika utslaget att sitta utanför tältet å dricka bärs själv… men e man flera kallas det fest

• zoolander

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:20

du e desperat eller?

• niklas82

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:21

nej min vän det kallas törstig

• zoolander

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:22

menade efter sällskapet frå skaune! ska inte du till lund igen eller?

• nn4an_mike

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:31

Njae… inte desperat… men Niklas , även om han e cool , så e han också vindsurfare .. vore najs med lite kajtfolk på plats … å visa att vi finns bland alla vindsurfare…
    De säljer megafoner på Harald Nyborg för 200 spänn.. hade vart kul att sitta på stranden under waveclassic och kommentera laugh.gif

• melker

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 08:57

jaha vad göra till helgen….. jag vill också dra hjärifrån…..???????

• sidpiraya

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 09:05

fan bara hoppas prognoserna ändarar sig annars är det bara Vomb kvar det ända vindsäkra place eller kanske kanske ringsjön med lite tur

• fredde

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 15:22

ja nu får vi ha brainstorming… vad kan vi göra som e kul och en bit här ifrån? om det inte blir vind!
    Klättra? Wakeboarda(ingen som har båt så de e svårt), Supa någonstanns( hederligt trick). åka till tyskland. jaga bäver… jag e med på´vad fan som helst bara det låter kul…

• fifi

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 19:04

Vi kollar om det inte e bättre på öland eller björkäng eller nått…och är det helt dött överallt tycker jag vi åker till danmark i alla fall ( kanske dock inte klittmöller och så långt) och dricker lite öl och tältar o grillar och så…något måste vi ju göra!……eller PAINTBALL!!!!

• fredde

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 19:25

jag börjar tro på sylt faktiskt. har aldrig litat på gurun. kolla den här länken kära TR.
    annars bära och paintball!
    hittade en bilfd där ifråan oxå. lita waves e där
    http://www.windfinder.com/forecasts/wind_ngermany132.htm

römö i dk e precis norr om sylt ska vara same same fast billigaer

• zoolander

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 16:42

har vi blivit ngt klokare?

• fredde

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 16:59

att vi träffas på torsdag med kiteprylar och sen kör vi dit det behagar oss….

• zoolander

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 18:37

hur mkt ledigt har du?

• sidpiraya

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 19:33

asså vet i fan om jag tar ledig på fredag i fall dt inte blåser så fall får jag möta upp på fredag afton i stället

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing det blev inge kite på Wave classic eller?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.