Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Det finns eldsjälar!

• Det finns eldsjälar!

Publicerad av anonym-anvandare på 16 februari, 2001 vid 11:14

Hallå!

Pluggar förnärvarande i Karlstad och har hört talas om att det finns en dam som håller igång vindsurfing klubben här. Det låter intressant tänkte jag och kollade upp hennes namn och slog en signal.
    Det var en störtcool gumma (hennes ålder är 70+) som blev jätteglad att jag ville engagera mig i klubben hon har själv varit aktiv i klubben i över 20(!) år. Hon verkar inte visa några tecken på att tröttna utan har sett till att klubbhuset med dess inventarier (brädor, båt mm) har fått fortleva i klubbens regi trots det vikande intresset.
    Hon berättade även att hon nyss hade varit iväg till Australien och provat på att vågsurfa och det var underbart att komma upp på brädan.

När jag nämnde att jag kommit igång med kitesurfing och vill försöka få in det i verksamhet sa hon att hon önskade att hon var 20 år… – ”tänk att få prova något så spännande för nu är det höfterna som sätter stopp”.

Det jag vill säga främst är att det finns hjältar som verkligen ska ha cred!

Sist skulle jag önska att det fanns fler tjejer med ett sådant ”driv”.

Snart blåser det varmt!

Beundrare till surfhjälten Anna-lisa Raggl//Strömstad-jonte

anonym-anvandare svarade 24 år, 12 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA