Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › DI weekend
-
J*ligt bra artikel för att vara en affärstidning…
Tänk hur det skulle se ut med ett reportage om OM gruppen i kiteworld eller liknande tidning….
-
Grattis!!
Bra jobbat… Hugge, vad gav du Olle för piller egentligen… Anabola Olle är ju grym!
//
-
Någon som vet om det är Jesper Rönnbäck, ”sveriges skidkung” som skrivit artikeln eller är det någon annan vid samma namn…
-
Sveriges Skidkung i allra högsta grad!!!! OS 4 blev det väl sist i Puckeln om jag inte minns fel…
/Jonas
-
Svar till:
Sveriges Skidkung i allra högsta grad!!!! OS 4 blev det väl sist i Puckeln om jag inte minns fel…
/Jonas
[/ QUOTE ]
Plus killen som satte FET extrem friåkning på Sverigekartan!
-
Svar till:
/Jonas
[/ QUOTE ]
Kul att han är på g med goa sport artiklar.
Tävlade själv i puckel på 80-talet! -
Svar till:
fan, äre du det där peter?
soft pic
glada färger =)[/ QUOTE ]
Japp på den gamla goa tiden!
Peter
-
hahaha fan va maxat peter.. mer 80 än så blire fan alldrig.. härligt o se
-
Innan jag hade dessa kläder så hade jag rosa skidkläder. För 5 år sedan helt ute men nu när jag har smygtittat på nästa års skidkläder så är det rosa igen. Synd att jag slängde mina gamla kläder.
-
Svar till:
Innan jag hade dessa kläder så hade jag rosa skidkläder. För 5 år sedan helt ute men nu när jag har smygtittat på nästa års skidkläder så är det rosa igen. Synd att jag slängde mina gamla kläder.
[/ QUOTE ]
OPS inte inloggad.
Peter
-
Svar till:
Grattis!!
Bra jobbat… Hugge, vad gav du Olle för piller egentligen… Anabola Olle är ju grym!
//
[/ QUOTE ]
ja olle eftertraktad karamell inom kitesverige idag
Logga in för att svara.