Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Diff mellan Naish´s ARX 01-02…

• Diff mellan Naish´s ARX 01-02…

Publicerad av anonym-anvandare på 17 juli, 2003 vid 06:57

Någon som vet vad det är för skillnad mellan ARX modellen
    -01 och -02? Är det någon synlig skillnad så man kan se vilken årsmodell det är på en drake? Skillnader i flyg egenskapar?

anonym-anvandare svarade 22 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    17 juli, 2003 vid 07:01

Det finns bättre personer än mig att fråga, har förstått från kompisar att den senare modellen skall vara väldigt bra att hoppa med. Undviker själv den eftersom jag tycker att den är lite svår att åka med.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 juli, 2003 vid 07:02

Tuben som LE-blåsan ligger i skiljer sig 02:an är kraftigare har inget plastigt lager utåt som 01:an har.
    Bommen är också bättre på 02:an med kraftiga plast ”pluggar” på sidorna.Sedan finns det säkert massa andra skillnader som jag inte känner till.Kör själv med en 02:a 11.5 och är mkt nöjd med den.

• anonym-anvandare

Medlem
    17 juli, 2003 vid 08:26

OK, tack för det! =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA