Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dingelälskare eller wakefascist?

• stebe

Medlem
    22 juli, 2009 vid 16:50

Nu tycker jag vi jämför kukar med morötter. Det tekniska svårighetesgraden på det Kevin och Aaron håller på med gör det svårt att göra det snyggt och nästan omöjlig att samtidigt ha kiten slickad längs vattenytan. Men jag tycker ändå det kan är jävligt imponerande och underhållande. Tex Rienstras kite-loop hadlepass ser rätt baiget ut när man just sett Kevin och Aaron gör kite-loop med dubbla pass.

Att Dre sedan ser faan så mycket coolare ut med ett par feta boots på Kickern än vad Kevin gör 10m upp i luften i en grön trikå tror jag de flesta är eniga om.

..sedan Aaron så klart, Kevin påminner om en orangutang både vad gäller stil och armstyrka.

• hengo

Medlem
    22 juli, 2009 vid 17:13

att jämföra kevin danglerea med aaron hadlow är som att jämföra kiteforumToby med andre philip.

aaron kör ju med mycket mer power och stil. FAST det är invecklat och svårt, och hänger inte i under kiten i vartannat trick

• skotten

Medlem
    22 juli, 2009 vid 17:25

yeah but aaron is a batty boy

• skanepaul

Medlem
    22 juli, 2009 vid 20:53
    hengo;560809 wrote:
    att jämföra kevin danglerea med aaron hadlow är som att jämföra kiteforumToby med andre philip.

Aja, där tog du i!!! 🙂

Men jag sätter punkt där, vill inte veta av mer wakestyle vs. allt annat.

• hengo

Medlem
    22 juli, 2009 vid 23:00

ja visst fan tog jag i, hehe. men det är fan stooor skildnad. Speciellt om man jämför filmerna som är postade i tråden. Aaron = sjuk teknik, fart kiten lågt, grabs, power. Kevin = muskler.

• pepa

Medlem
    23 juli, 2009 vid 04:25

Aaron har iofs också ett fysiskt attribut som kanske inte alltid är så stiligt, han är nämligen gjord av gummi. Rågummi till och med.

• skotten

Medlem
    23 juli, 2009 vid 12:36

AAron is still a pillow biter….

• sourra

Medlem
    23 juli, 2009 vid 22:46
    hengo;560919 wrote:
    ja visst fan tog jag i, hehe. men det är fan stooor skildnad. Speciellt om man jämför filmerna som är postade i tråden. Aaron = sjuk teknik, fart kiten lågt, grabs, power. Kevin = muskler.

Ja visst fan är det skillnad men den ena filmen är ju från uppvärmningsåkat inför PKRA. Jag skulle i alla fall vilja se Kevin pusha mer åt fascisthållet. Nu är det ju Rick Jensen och Sam Light som får stå för de grejerna.

• sourra

Medlem
    23 juli, 2009 vid 22:58

[ame=”http://vimeo.com/3718444″]Rick Jensen / Triple-S wildcard entry video on Vimeo[/ame]

• skotten

Medlem
    24 juli, 2009 vid 06:12

aaron loves GOATS

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Dingelälskare eller wakefascist?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.