• skejtar_henke

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 22:28

Alltså den mannen kan inte ha allt skruvar på rätt ställe. Då menar jag att har så grym men undrar hur länge hans kropp hänger ihop..

• sourra

Medlem
    30 oktober, 2008 vid 22:31

Haha, fy fan vad galet. Puff puff, loop loop. Undrar hur man ligger till om en lina smäller av mitt i en megaloop.

• djevulen

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 07:13

jag blir så trött,,bara för jag har köpt en lunacy så ska ruben givetvis åxå köpa en,,jäkla harmis,,,,hoppas det blir varmare i veckan som kommer å min axel har läkt klart så man kan ut å testa mega-kiteloopar för det måste ju vara materialet det hänger på eller?

• skejtar_henke

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 07:53

Eller att det inte finns någe handtag på brädan. Tror fan inte där finns hål för att sätta dit ett äns.. Me like 😉 hahaha

• mjersen

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 07:57

ookeeej! hans kgbs e iofs rätt feeta! han måste blivit tappad som unge

• hildingdude

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 10:10

@sourra 513046 wrote:

Haha, fy fan vad galet. Puff puff, loop loop. Undrar hur man ligger till om en lina smäller av mitt i en megaloop.

http://www.youtube.com/watch?v=elu776YvtsU

• kvabbso

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 10:19

nja det ser ju inte så farligt ut

• larssa

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 11:41

@djevulen 513077 wrote:

jag blir så trött,,bara för jag har köpt en lunacy så ska ruben givetvis åxå köpa en,,jäkla harmis,,,,hoppas det blir varmare i veckan som kommer å min axel har läkt klart så man kan ut å testa mega-kiteloopar för det måste ju vara materialet det hänger på eller?

Sicken jävla härmis!
    Ut o kötta nu så vi får se vad Lunacyn gör för åkaren:ooo:

Ps!Man blir rätt impad av den killen!

• djevulen

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 12:59

provade faktisk den i går,,i badkaret men hade lite problem att få till poppet,,det va en stor ål eller nåt som hela tiden dök upp

• johanw

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 16:52

han e ju bara lite sjuk, o rätt grym!!

• skotten

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 18:43

sweet to the belly, its cool watching someone crazy powered, ripping it up.. although I will admit, he isnt as smooth as the englishman..

sick kungfoo though..

• edorf

Medlem
    31 oktober, 2008 vid 21:54

det är bara trickfilmat..

• simoneburgess

Medlem
    1 november, 2008 vid 16:37

@edorf 513308 wrote:

det är bara trickfilmat..

Hahaha! Ja, det ser ju precis ut som den fejkade månlandningen.

• edorf

Medlem
    3 november, 2008 vid 23:49

vad menar du skotten ? att den flygande holländaren inte är lika smooth som rötotten ?

• bennylundin

Medlem
    5 november, 2008 vid 14:49

insane in the brain

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.