Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › disney-time
-
disney-time
Publicerad av djevulen på 30 oktober, 2008 vid 20:08en liten film från dagen session http://kitemovement.com/2008/10/29/ruben-lenten-kiteloopcity/
bennylundin svarade 16 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Alltså den mannen kan inte ha allt skruvar på rätt ställe. Då menar jag att har så grym men undrar hur länge hans kropp hänger ihop..
-
Haha, fy fan vad galet. Puff puff, loop loop. Undrar hur man ligger till om en lina smäller av mitt i en megaloop.
-
jag blir så trött,,bara för jag har köpt en lunacy så ska ruben givetvis åxå köpa en,,jäkla harmis,,,,hoppas det blir varmare i veckan som kommer å min axel har läkt klart så man kan ut å testa mega-kiteloopar för det måste ju vara materialet det hänger på eller?
-
Eller att det inte finns någe handtag på brädan. Tror fan inte där finns hål för att sätta dit ett äns.. Me like 😉 hahaha
-
ookeeej! hans kgbs e iofs rätt feeta! han måste blivit tappad som unge
-
@sourra 513046 wrote:
Haha, fy fan vad galet. Puff puff, loop loop. Undrar hur man ligger till om en lina smäller av mitt i en megaloop.
-
@djevulen 513077 wrote:
jag blir så trött,,bara för jag har köpt en lunacy så ska ruben givetvis åxå köpa en,,jäkla harmis,,,,hoppas det blir varmare i veckan som kommer å min axel har läkt klart så man kan ut å testa mega-kiteloopar för det måste ju vara materialet det hänger på eller?
Sicken jävla härmis!
Ut o kötta nu så vi får se vad Lunacyn gör för åkaren:ooo:Ps!Man blir rätt impad av den killen!
-
provade faktisk den i går,,i badkaret men hade lite problem att få till poppet,,det va en stor ål eller nåt som hela tiden dök upp
-
sweet to the belly, its cool watching someone crazy powered, ripping it up.. although I will admit, he isnt as smooth as the englishman..
sick kungfoo though..
-
@edorf 513308 wrote:
det är bara trickfilmat..
Hahaha! Ja, det ser ju precis ut som den fejkade månlandningen.
-
vad menar du skotten ? att den flygande holländaren inte är lika smooth som rötotten ?
Logga in för att svara.