Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Downwinder Höganäs-Vikingstrand på onsdag em?
-
Downwinder Höganäs-Vikingstrand på onsdag em?
Publicerad av hbgkitare på 1 juni, 2009 vid 10:47Vad säger ni, är det inte dax för det nu?
hbgkitare svarade 15 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
MEN… varför skall du komma på sånt när jag inte kan? Jag röstar på torsdag eller fre istället!
-
krapp till och med jag blev sugen men jobbar hela veckan eftermidag =(
hade ju premiär för nån vecka sen tänkte skit i ryggen stack o kita fan glömt så kul det va, visst får ont i ryggen som faaan efteråt men det e det värt så nu kommer super kitaren marcel igång igen =))
-
Larssa;550165 wrote:gött å höra
du skall kanske prova med en sittseleja jag har faktiskt funderat på det, kanske får investera i en sån
-
Gött att höra från dig Marcel, hoppas vi ses på vattnet snart!
-
Vi får väl hoppas att det inte är skitväder idag så downwinder blir av. Tar med en vattentät påse till bilnycklar och ölpengar för vi tar väl en öl i Danmark innan vi anländer till Vikingstrand! Vi kan väl skriva här vilken tid vi skall samlas på Vikingstrand!
-
Hej hej Gott folk.
Ingen som ska ut senare framåt kvällen? Jag tänkte mig 19.00 kring HBG. Spelar ingen roll var -
jott;550520 wrote:Hej hej Gott folk.
Ingen som ska ut senare framåt kvällen? Jag tänkte mig 19.00 kring HBG. Spelar ingen roll varVi anländer väl vid den tiden på Vikingstrand och kör lite där då om du är sugen! Annars så är det nog folk på Kitebeach eller Fortuna ikväll!
-
Zedde;550521 wrote:Lycka till idag. Hoppas det kommer bilder på er resa.
Tackar och givetvis har jag min kamera med mig ut på vattnet så bilder kommer imorgon!
-
Vi samlas kl 15 på Vikingstrands parkering för de som vill vara med på racet!
Logga in för att svara.