Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Downwinder Viken-Viking strand ikväll!
-
Downwinder Viken-Viking strand ikväll!
Publicerad av hbgkitare på 13 augusti, 2009 vid 14:05Jag, Mathias och Larssa hoppas på att kunna starta vid 17 från Viken (norra delen)!
carroe svarade 15 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Det var en bra tur fast hade varit bättre om vi kört 9:a istället för överriggad 12:a! Du får hänga med nästa gång Tobbe, kanske besöker Danmark då också!
-
hänger gärna på nån gång, känns som ni kör downwinder längs med kusten här ganska ofta 🙂
har dock lite problem med nåt muskelfäste eller liknande på ryggen för tillfället så har inte kitat på ett tag, men skulle gissa att jag är fit for fight mot slutet av augusti !
-
Sinnessjukt fina vågor i M-berg igår med, hade vart kul med en downwinder nån gång, hör av dig Larssa!
-
Davids;566443 wrote:Sinnessjukt fina vågor i M-berg igår med, hade vart kul med en downwinder nån gång, hör av dig Larssa!
Det skall jag göra. Var riktigt fina vågor runt Viken.
Vi skulle kanske styra upp nått till helgen. Typ Kullaberg-Hbg?
-
Davids;566443 wrote:Sinnessjukt fina vågor i M-berg igår med, hade vart kul med en downwinder nån gång, hör av dig Larssa!
Jag tror vi hade det bättre i M-berg =)
-
Vogon Jeltz;566515 wrote:M-berg suger! Hail kitebeach
gillar man varken platt eller vågor så är nog kitebeach bra! och om man gillar att släpa på sina grejor. och om man gillar byig vind och att det är sten under ytan lite här och var ;-P
Logga in för att svara.