Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Doyle Deck System

• Doyle Deck System

Publicerad av anonym-anvandare på 23 mars, 2003 vid 02:58

Vet av egen erfarenhet att Doyle’s stroppar och pads är klockrena barfota, men får inte riktigt till det med skor!
    Någon som har några tips, förutom att åka till värmen så att man slipper dojer?

anonym-anvandare svarade 22 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    23 mars, 2003 vid 09:27

Hej ring mig jag har lite tips
    mob 0709926972
    Anders
    http://www.lasurf.just.nu

• anonym-anvandare

Medlem
    24 mars, 2003 vid 11:15

ja… dom är väl inte det största som finns… men dom e lätt dom bästa när man är barfota(som jag har provat)!!!! jag körde på dom med skor i helgen och det är väl lite meckit men det funkar, man får sätta i tårna först, sen lirka i fötterna när man åker, efter två gippar så sitter dom riktigt bra! jag tycker nackdelarna uppväger fördelarna med dom! om man kör mycket med skor så kan man ju köpa den största stl.
    lycka till med vårsurfandet! här i sthlm så är säsongen igång på riktigt nu!
    /fredrik a

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA