-
Dräkt till hösten/vintern
Jag måste skaffa en ny dräkt nu pga av storleksproblem 🙂 Har nu en oneill med huva och dragkedjan på bröstet. skitskön o slitstark. finns det nån liknande eller annan varm dräkt? förslag??
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dräkt till hösten/vintern
Jag måste skaffa en ny dräkt nu pga av storleksproblem 🙂 Har nu en oneill med huva och dragkedjan på bröstet. skitskön o slitstark. finns det nån liknande eller annan varm dräkt? förslag??
Kolla in tyska SURF´s test av vinter och höst dräkter, både dam och herr-modeller granskas.
Riktigt klassisk tysk PRÄZICIONSINGENIEURSTEST när den är som bäst!
De mäter materialens slitstyrka (på olika delar av dräkten), smidighet och isolationsegenskap jos dräkten som helhet med IR-kamera.
Bra och dåliga detaljlösningar kommenteras givetvis också.
En riktig hit tycker jag som behöver ny dräkt (har lite för liten dräkt och fått lite fål av mina slalom-fenor och är inte riktigt nöjd med slitstyrkan i materialen i min North, men man kan se i SURF´s test att smidighet och stlitstyrka är svårkombinerat..)
Skall skriva ner lite kortfattad resum´e när jag har mer tid. Har inge flatbäddare annars hade jag scannat den.
Kan varmt rekomendera np:s 4000 series torris=)
Är helnöjd!
Jag köpte alldeldes för några dar sen en semidry 7mm dräkt från Aquadivers (på rea) med skor o handskar.
Skit varm och go var den så den eller liknande kan jag starkt rekommendera!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dräkt till hösten/vintern
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.