Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dubbelboardbag köpes!

• Dubbelboardbag köpes!

Publicerad av naish på 20 april, 2005 vid 20:50

HELLÖ!
    Jag skulle vilja köpa en Dubbelboardbag som ligger runt 260×65 bred. Vet att jag BORDE skriva inne på köpes men det verkar som ingen kollar där. Skicket skiter jag i!! Bara blixlåsen fungerar så e jag nöjd.

Om någon skulle ha någon hemma kan ni ringa 0730662816 eller skicka iväg ett mail Philip.serger@swipnet.se Jag finns i Malmö trakten.

anonym-anvandare svarade 20 år sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • naish

Medlem
    21 april, 2005 vid 08:13

ooo.gif

• naish

Medlem
    22 april, 2005 vid 08:19

Någon måste ju ha någon confused.gif

• adde

Medlem
    22 april, 2005 vid 08:26

Bra dubbelbaggar växer inte på träd, nästan omöjligt att få ta på begagnat (eller ens nytt för den delen)

Vad skall du ha i den? Har en DaKine 260×60 som rymmer två vågisar eller en vågis+rigg eller EN freestyle (typ 66-68cm bred).

/adde

• niclase

Medlem
    22 april, 2005 vid 10:01

Köpte en flonkans ny Tekknosport 260*70, 10mm med hjul, från vindsurfing.se för 1800:-. och det var inkl. frakt med UPS som körde hem skiten till mig. Det tog 4-5 dgr att få den hemskickad från beställning.

N

• naish

Medlem
    22 april, 2005 vid 12:18

Okej. Jag hade tänkt att ha en playmate på 100 liter och den är ju 63 bred och en AHD maui force. Tror du d kan funka`?

• adde

Medlem
    22 april, 2005 vid 12:21

Inte med stroppar på, det KAN gå utan.

/adde

• anonym-anvandare

Medlem
    22 april, 2005 vid 12:59

Svar till:

Okej. Jag hade tänkt att ha en playmate på 100 liter och den är ju 63 bred och en AHD maui force. Tror du d kan funka`?

[/ QUOTE ]

jag mailade ner till Tekknosport (info@tekknosport.de ) och fick svar inom en timme. Bagen rymmer dos brädos om man som tidigare påpekats lossar ena änden av fotstroppen.

N

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dubbelboardbag köpes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.