Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dyr mast kvarglömd på Björkvik idag

• Dyr mast kvarglömd på Björkvik idag

Publicerad av anonym-anvandare på 17 maj, 2000 vid 16:55

Eftersom masten riskerade klart att få ”fötter” (långa blickar från några) och jag var sista surfaren där så tog jag hem den.

Men eftersom jag då måste gå ut så här så måste du som hämtar den visa nån form av LEG. Den e ju inte gratis. (Jag har en likadan själv så jag vet)

Ring 715 71 75 -> 22.30 (+ en enkel beskrivning, du som sumpat den vet vad det handlar om).

Åker troligtvis ut imorgon igen.
    Tappa en sån är ju inte kul i början av säsongen.

anonym-anvandare svarade 24 år, 12 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • voodoo

Medlem
    17 maj, 2000 vid 18:07

Toppen att de flesta windsurfare tar hand om varandras glömda, tappade grejer!! (tror inte att jag någonsin hört att ngn. windsurfare stulit ngt. från någon annan windsurfare) Ärlighet varar längst!!

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2000 vid 04:51

jo da, i haga sjals det ibland och pa en del stallen som tex. varberg., dar det finns mycket folk. hulliganer

• voodoo

Medlem
    18 maj, 2000 vid 06:03

Jag tror knappast att det är windsurfare som stjäl varandras prylar utan håller istället uppsikt över varandras grejer (så fungerar det iallafall i VBG)Har inga problem med att lämna hela min gear bag vid parkeringen om jag tar bilen och åker iväg ett par timmar!! Har inte hört att ngt. blivit stulet i VBG på många år….

• anonym-anvandare

Medlem
    18 maj, 2000 vid 06:34

voodoo du har rätt igen.
    voodoo e en kille man kan lita på
    voodoo till kung
    och voodoo idag blåssser detttt.gissa var varberg varberg varberb varberg

• voodoo

Medlem
    18 maj, 2000 vid 07:09

Tack för det svaret easyrider…om det blåser varför sitter du då framför datorn??Kommer ner så fort det vankas BRA med Västlig vind cya!! gillade du filmerna.. 🙂

• krille

Medlem
    18 maj, 2000 vid 08:42

Tjaba!
    Instämmer, dock kan tilläggas att det stals en del sylar under Wave Classic i Sept 99. Bla blev jag av med en sprillans 430 Fiberspar och våran granne vart av med mast och andra blev av med segel osv. dock tror jag(vill inte tro) att det var andra surfare, då det drog omkring massa småskitar som inte kom in på festen osv och ställde till med oväsen så Lagens Arm fick tilkallas ett gäng ggr under festkvällen.
    /Krille

• anonym-anvandare

Medlem
    19 maj, 2000 vid 06:37

fett fett ont i tassarna vill sprida min glädje på nätet
    fan tror att det kommer nu igen vi hörs x-)
    easyrider

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Dyr mast kvarglömd på Björkvik idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.