Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing E det nån som har aprilnumret av Planchmag?!

• tsurf

Medlem
    5 april, 2006 vid 16:01
    Hankloose wrote:
    Stoort slalomtest!

10 brädor 7 segel!

E back öl till den som scannar och lägger ut!!

MVH

Hank
    Menar du Starköl??

• hankloose

Medlem
    5 april, 2006 vid 18:26

Staaaaarköööölllll

• culing

Medlem
    5 april, 2006 vid 20:12

Har de inte ens någon hemsida?
    Någon som vet vilka brädor som testas?

• hankloose

Medlem
    5 april, 2006 vid 20:42

planchemag.com

• culing

Medlem
    5 april, 2006 vid 20:53

Oj, dem var svår.
    Glömde visst ett e, och hittade inte ett skit.

• hankloose

Medlem
    5 april, 2006 vid 22:40

det e ju french! Massa onödiga versaler till höger å vänster!!

• the_novice

Medlem
    6 april, 2006 vid 06:28

En variant är att köpa tidningen och stötta dem få som faktiskt bemödar sig med att testa slalom grejor…? :rolleyes:

• hankloose

Medlem
    6 april, 2006 vid 09:22
    The_Novice wrote:
    En variant är att köpa tidningen och stötta dem få som faktiskt bemödar sig med att testa slalom grejor…? :rolleyes:

Så klart !!Men jag har aldrig sett planchemag på nåt presstop å då tänkte jag att det fanns nån prenumerant på konfen! Det handlar inte om att vara sniken!

MVh

Henke

• bjarke

Medlem
    7 april, 2006 vid 06:09
    Hankloose wrote:
    Så klart !!Men jag har aldrig sett planchemag på nåt presstop å då tänkte jag att det fanns nån prenumerant på konfen! Det handlar inte om att vara sniken!

MVh

Henke
    Kolla på nåt skidforum om du hittar nån i alpene, som kan tänkas köpa och skicka hem til dig 😉

Jag åkte hem innan aprilutgåvan av PM och WIND kom ut (hann få med mars / stora testutgåvarna) och gör på samma sätt, får nån att plocka och skicka hem åt mig. Bra bladar – jag tyckar generelt dom verkar vära rätt seriösa och stämma överens med vad jag själv tyckar om dom brädorna jag får testa sen; bästa testarna jag sett hittils. Funkar bra som uppslagsvärk (har dom tilbax til 2002) när man funderar på mat köpa nåt begagnat ochså; blir nog ingen 2006-modell just nu…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing E det nån som har aprilnumret av Planchmag?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.