-
Efterlyser gamla grejer tråden!
Tjena
Mårten T satte igång min nostalgiska sida såhär på morgonkvisten. Tänkte därför starta en ”gamla grejer” tråd för att se om man kan få reda på vad som hänt med sina gamla älsklingar. Andra får såklart joina in och efterlysa gamla favoriter.
Lite kul med en lista på vad folk haft för grejer också, vem har haft flest kites i sverige?Kites:
Slingshot fuel 17 -03 (köpte av mårtenT, bor hos Simon i lund som vägrar sälja tillbaks den 🙂 )
Slingshot fuel 13 -04 vit (såldes uppåt landet nånstans?)
Best yarga 9 -04 svart-röd, drog snett (köpte av plattvatten, vem var det som köpte den nu igen?)
Flysurfer speed1 10 (egentligen Kajs, såldes uppåt nånstans)
Flysurfer pulse1 10 (sålde den uppåt landet också tror jag, kalmar kanske?)
Flysurfer psycho3 10 (bor kvar i skåne med lomma som hemmastrand)
Caution mayhem 9 -08 orange (bästa kiten gjord, någonsin! 🙂 flyttade till nyköping tror jag)
Caution mayhem 14 -08 orange (bor i brasilien och uddevalla)Insåg nu att nästan alla kites man haft har varit sjukt goa! 🙂
Brädor:
LF Picklefork 151 rätt kass men legendarisk (köpte beg av Topy, såldes till uddevalla)
Gult hemmabygge från aus. (bor i lomma med psycho3:an)
TW:s första bygge typ. 122 blå (lever den fortfarande?)
SOS 128*41. nog snyggaste brädan på stranden (skånepaul, vad hände med den?)Var ju bara några pinaler man gått igenom sen man började. Sen kommer det ju iofs till 5 brädor och 4 kites där hemma.
Logga in för att svara.