Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Efterlysning: Trasad oskyldig kite!!!

• Efterlysning: Trasad oskyldig kite!!!

Publicerad av sandrad på 14 augusti, 2013 vid 19:10

Hej hej allihop!
    Igår fick vi minsann smaka på lite höstvindar!
    Efter en go session i Lomma så fick kiten vila en stund på stranden. när jag sedan kom ner igen för session nummer 2 så upptäcker jag att det är ett stort hål i kiten som absolut inte var där när jag lämnade den 30 min tidigare.

Jag får då reda på av andra kiteare att någon hade flugit upp på land med en vindby och landat med kroppen rakt ner i min kite. Personen i fråga fanns inte kvar på stranden. Riktigt riktigt tråkigt och lite dålig stil. Förstår att det var en olycksändelse men man ska väl ändå göra rätt för sig?

Det var en man som körde 12 kvm grön slingshot RPM (Fjolårets?) på Lomma stranden nedanför kite.se klubbstuga igår 13 aug mellan kl 14-17.

Jag är inte alls arg men känner du dig träffad så kontakat gärna mig så att vi får löst detta.

Kan tillägga att det blåsa upp och kunde köra 6a så missade inget på vattnet iallafall 🙂

Vi ses på vattnet!!

davids svarade 11 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • davids

Medlem
    15 augusti, 2013 vid 21:45

Surt att upptäcka och ånnu tråkigare att personen som orsakade det inte stod upp för vad han/hon gjort.. Skulle nån skrapa min bil eller liknande, backa på den, och sätter en lapp är jag bara tacksam.. Hoppas du får tag på the perp.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Efterlysning: Trasad oskyldig kite!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.