Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Egypten på sommaren är suveränt!!!
-
Egypten på sommaren är suveränt!!!
Publicerad av funkyman på 10 juni, 2005 vid 20:21Tänkte bara tala om att de allra bästa förhållandena har vi nu på sommaren i Egyten. >Tänk på det när ni plaskar runt på Rågelund eller Björlanda…. Hör av er om ni vill ha lite bilder….
funkyman svarade 19 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
30-35° och konstant vind, men om man gillar regniga dagar så är det nog bättre att stanna hemma i Båstad eller Malmö….
-
var i egypten?
vad kostar det att dyka? jag vill ha lite info! -
Egypten suger som sagt inga vawes och ton med eckliga ragheads som bara vill döda dig med farlgia sprängämnen
-
Svar till:
30-35° och konstant vind, men om man gillar regniga dagar så är det nog bättre att stanna hemma i Båstad eller Malmö….
[/ QUOTE ]
vad ska man ta med för drake / drakar om man åker i juli / augusti och väger 60kg?
Eller kanske enklare vilken typisk vindstyrka e det… -
Vill du dyka så rekommenderar jag dig att kolla på http://www.colona.com Det är det svenska dykcentret i Hurghada, Sharm och El Gouna.
-
Jag skulle ta med 10 och 14. Det brukar räcka. Kolla annars med bengan@colonawatersports.com så får du svar på det mesta!
Logga in för att svara.