• melker

Medlem
    13 augusti, 2004 vid 21:31

hahhaa skojar ni. hahha

Ingen matck alls. SS vinner med allt vad det finns att diskutera.

EH wave är en kanondrake å visst den rockar pga av att den likanr fuel i känlsa o rekatinonsförmåga, men på alla andra plan vinner SS med hästlängder.

Thats it !

• yeeah

Medlem
    13 augusti, 2004 vid 21:42

läste en del på kiteforum att många tyckte att SS va skitkass att ta höjd med, vad säger ni???

• melker

Medlem
    13 augusti, 2004 vid 23:43

Bara att släppa lite på depowern när ni kör så den går mer ut i fönstret så kör ni rakt upp i vind. Om man bygger en drake med lägre AR för att hålla bättre tryck för waketrick så är det priset man får ta. Men som sagt bara kötta.

• hengo

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 02:49

helt annan grej med 04an än 03an, mkt lättare att ta höjd med 04an klarar man inte det är man jävligt kass.

jag kör wave nu, körde först freeride men bytte till wave efter som det passar min åkstil bättre. skönaste kiten jag testat, helt ärligt! varesig du köper wave eller fuel kommer du bli hur nöjd som hällst det kan jag lova!

• bert

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 06:30

Vad kör du för storlekar på waven

• draksurfarn

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 07:25

Är det inte lite orättvist att jämföra Fuel med Freestyle efter som Fuel har lägre AR. Vore det inte mer rättvist att jämföra Fuel med Wave?

• walle

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 07:40

man hoppar högt med freeridern i alla fall… grin.gif

• ozzcarr

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 08:09

Svar till:

Är det inte lite orättvist att jämföra Fuel med Freestyle efter som Fuel har lägre AR. Vore det inte mer rättvist att jämföra Fuel med Wave?

[/ QUOTE ]

Det är mer orättvist att jämnföra Fuel med Wave, för Wave är osannolikt skön. Utan tvekan den bästa drake jag någonsin kört.

• melker

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 09:15

Ozzcar passa dig nu !

• rambo_johnson

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 09:26

bästa SS04an är lätt 13, 11 SS tycker jag var aningen tam om man jämför med EH11an, EH11 drar mer som en 13 SS

• bert

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 09:41

Du har inga wave tillsalu?
    Ska byta ut mina freeride mot wave. Tror jag vill ha 15 och 9

• rambo_johnson

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 09:45

har en 11a wave fetaste wave sizen av dem alla

• anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 12:21

eyy, eh tar ju slingshit, lätt! (både freestyle och wave, även om de har helt olika stil) körde wave 13, freestyle 10 och wave 7 igår, göttgött. 7an med pulleybar på 18m linor e rockenroll… det blir snabbt som ett as (andra körde 10-14)

har iof bara kört ss15 04, den svänger ju rätt snabbt för sin stl, men tuuuuung, och visst e den lite jobbig att kryssa med, antar att de mindre e bättre. men gillar isf wave13 bättre…

david
    team august
    (kör såklart eh… wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.