Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH wave7 bytes mot Tablas

• EH wave7 bytes mot Tablas

Publicerad av jott på 22 mars, 2006 vid 18:33

Jag har ätit för mycket ister i vinter så jag behöver byta bort min wave7:a.
    Den är bara åkt under tre veckor i Brazil så den är i sjukt bra skick. Jag vill byta mot en tablasbräda kring 122 cm. Spelar ingen roll om den är av äldre modell, så länge den är fräsch, för jag var sjukt nöjd med min gamla tablas som jag råkade sälja. Kiten finns i Lund eller Mellbystrand/Halmstad.

Svara inte om ni bara vill ha flyttat tråden för jag har just tagit lagen i mina egna händer, hehe..

niklas82 svarade 19 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • niklas82

Medlem
    22 mars, 2006 vid 20:02
  • sidpiraya

Medlem
    22 mars, 2006 vid 20:32

tack jag ska prova direkt

• roland

Medlem
    23 mars, 2006 vid 12:25

Fick du bort olje fläkarna pån

• yrv

Medlem
    23 mars, 2006 vid 17:08

Det var för fan en 11 som kapsejsade i oljefältet. Sjuan är sprudlande fin. Inte en skråma

• niklas82

Medlem
    23 mars, 2006 vid 17:19

den va het den 11, såg ut som en oljeskadad tysk fiskmås

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH wave7 bytes mot Tablas

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.