• Publicerad av mons på 12 oktober, 2002 vid 17:30

var inne på surfkonfen och kollade lite. såg att man kunde skaffa en email typ [email protected] nu är inte detta vad man vill ha, utan istället ngt med kanske bara surfing, kitesurfing eller nåt annat bra… ngn som vet om detta finns ngnstans?

//Måns

hengo svarade 23 år sedan 4 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    14 oktober, 2002 vid 10:57

http://www.kiteboard.com
    (@kitebord.com)

• anonym-anvandare

Medlem
    23 december, 2002 vid 22:21

Fan va nice.. skaffat en nu
    cool.gif [email protected] cool.gif

• kitemaster

Medlem
    30 december, 2002 vid 12:08

Annars finns också Surfworld. (@surfworld.com) Där finns många lediga namn (jag fick [email=”[email protected])”][email protected])[/email] och det är snyggt utan Pop-ups…
    /Monkey

• anonym-anvandare

Medlem
    9 januari, 2003 vid 18:30

tja jag hAR LITE problem med min @kiteboard.com adres så en liten fråga hur öppnar jag mailen??????? confused.gif jag har ju inte ens ett lösenord

• hengo

Medlem
    9 januari, 2003 vid 18:32

öhh. alltså. du måste ha en vanlig adress först.. typ hotmail… och det är där dina mails kommer komma sen. bara det att du heter t.ex [email protected] istället för [email protected] smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    9 januari, 2003 vid 18:50

men jag borde ju behöva logga in med ett annat namn??? confused.gif

• mons

Medlem
    10 januari, 2003 vid 09:53

näe… när du skaffade @kiteboard skrev du in din vanliga adress också, dit alla mail skulle skickas.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 januari, 2003 vid 16:24

vad har jag för nytta av @kiteboard.com confused.gif

• hengo

Medlem
    10 januari, 2003 vid 16:26

Det ser ballt ut? smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    10 januari, 2003 vid 20:10

men om jag skävl mailar från min hotmail till min hottmail (altså till mig) så kommer mailet deräckt men om jag mailar från min hotmail till min @kiteboard.com så går det inte men jag e säker på att jag skrev in rätt mail där det stod att jag skulle skriva in min gamla mail för jag fick ett mail därifrån. Vad e fel med mej????? confused.gif confused.gif confused.gif confused.gif

• hengo

Medlem
    10 januari, 2003 vid 20:56

Tar nån vecka innan dom har ”aktiverat”.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA