Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing En Caution åkare till

• En Caution åkare till

Publicerad av rambo_johnson på 6 maj, 2004 vid 22:13

Vi på EH har nu tatt in det senaste från Caution och vill packa på en stackare, gärna i sthlms trakten, den fina och mycket välflygande kite.

Kitarna är hårda som fan, flames på sidorna som gör att luften upphettas och flyter fröbi snabbare.

kitelife svarade 21 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • ian

Medlem
    6 maj, 2004 vid 22:29

Ingår det livsstil i denna eller måste man köpa den separat?

• zebulon

Medlem
    6 maj, 2004 vid 22:33

Jag passar ju perfekt in på din beskrivning och är grymt intresserad. Den ser ju rå ut och passar perfekt in i min sommarbostad ovanför restaurant Kattegatt i Torekov–o då kan du ju se den varje morgon!!!

/En stackars huvudstads-bo med ”flammig” hy…

• niklas82

Medlem
    6 maj, 2004 vid 22:38

Svar till:

/En stackars huvudstads-bo med ”flammig” hy…

[/ QUOTE ]

då kan du starta en filial till oss..

Acne kiteboarding blush.gif

• zebulon

Medlem
    6 maj, 2004 vid 22:47

Nej, jag får nog ta & ge mig! Har ju sett att framförallt El Rambolito har ca 10 timmar / dag närvaro här på Steffo… Hur i hela Skåne ska man lyckas knäcka en sån flitig forum-fighter. Du kanske vill ha ett par kiter–mina linor har du ju redan fått smirk.gif Har dom gått av än förresten…

Jag sänker puffran tillbaks i bältet!

/J

• kitelife

Medlem
    7 maj, 2004 vid 00:05

Alltså nu tar du dig vatten över huvet… det där va ingen bra kombination ! Caution custom = Endast Hype . . . ? eller det va kanske inte riktigt i den följden du tänkte ; )

//Pan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA